好耐冇見:P
聽日就要返學啦T^T
有好多野都未做~_~
下一年就F.3,
突然之間覺得自己大個左好多=]
好懷念以前瘋狂的日子XD
***********************************
我唔知你會唔會睇到啦
但係我都要打出黎,
對唔住呀,
我唔知原來我令你誤會左
你的心情我明白.
因為之前都試過同你差唔多的經歷
所以希望你唔好太難過啦
我好想你繼續係我一個好朋友...
係呢度講多聲.真係好對唔住
***********************************
今個暑假實在過得太充實啦XD
又有得去CAMP
又做左我人生中第一份工.
^都幾值得記念架
可惜GE就係我仲未收到份糧\0/
仲有原來看住D細路係咁難搞GE事...
我唔會考慮大個做呢D職業
根本係拎左我半條命
至於揀做老師個D人,
3個字 [抵佢死]XDD
明知山有虎,偏向虎山行
^姐係死左都唔抵可憐囉
|