今日
要返學啦
最唔捨得就係
在假期的時候可以訓到11:00幾
ge歡樂時光^0^
-------------------------------------------------------------------
係今日lunchtime ge時候
最珍奇ge事情就發生左啦
死人猩猩人叫人拉佢黎???
我諗,你咩料呀??
關你x事?
而家要戒粗口-.-
唔講得
拉到黎1a?
o左.
成班睇住,
我真係好lor臭呀~
我想講,,
我冇中意佢囉
0kay未姐?