Just Enjoy The Show`x)
你總是在遙遠的對岸
一個遠遠離開我的地方
用力呼喊 用力張望
盼望 你回首的目光
yeely
暱稱: 昕
性別: 女
地區: 深水步區
最新文章
2013-01-28
2012-01-06
攤開的手心,才能掌握幸...
2011-08-31
2011-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (147)
日記 (144)
小作 (4)
音樂 (4)
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 5007
今日人氣: 10
累積人氣: 8760
2010 年 4 月 13 日  星期二   晴天


2010-04-13 不安 分類: 日記

今日,,

頭3堂勁悶.

小息-0-

我地講起蛋

珍珍竟然話;蛋唔會臭

之後我就大大聲咁講

蛋係會臭架-.-

點知,就係呢個時候

見到一個唔應該見到ge人

因為琴日件事,,,

lor臭 x N

家政

煮左西多士..

比人拎左好多-3-

自己都係可以食一舊咋=3=

不過唔係好好食,,xd

因為唔係我煮 .v.

yumi對唔住xd

lunchtime

因為唔想見到唔應該見ge人

so,,都係留係課室

之後同d女仔一齊玩

行行企企..就咁hea左

LAS & 中文悶到出汁

唉,Ruby仔又要去田徑-

不過好在有珍珍,,君君,,a姐一齊放

如果唔係真係悶爆-.-

自閉哥哥-3-

真係唔明你點解成日都話c8令仔?

明明就係你令仔d,

何況你性格又好佢好多啦~

放左學,,

好鬼熱

buy左支波子汽水

x呀..開左勁耐都開唔到,,

有得睇冇得飲-.-

比支野玩囉~

冇野啦~






訪客留言 (返回 yeely 的日誌)


manheielaine 於 2010-04-13 08:58 PM 發表:
吾多覺佢令仔過C8 XD.我咁講吾等於我鐘意C8呀!你知架啦...狼叫><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔係中意佢,,你係佢fans姐
Posted at 2010-04-14 04:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Nikki_LoLo 於 2010-04-13 07:17 PM 發表:
你同邊個講-_-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yankiLYK 於 2010-04-13 07:14 PM 發表:
xd.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yumi9734 於 2010-04-13 05:49 PM 發表:
-_-我都知我整得唔好架啦v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tony_123_456 於 2010-04-13 05:36 PM 發表:
打錯= =係令仔過哂佢地2個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tony_123_456 於 2010-04-13 05:35 PM 發表:
= =如果恆係令仔過c8分ge咁陳學晉一定夠班過哂佢地2個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chihang6488 於 2010-04-13 04:56 PM 發表:
...= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仲望-.-
自閉仔咪你囉xd
Posted at 2010-04-13 05:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]