唉,,
今日係第1日考試-.-
勁辛苦囉
考左英文作文到我最差果科LAS
嗯,,,我發覺我作野好叻xd
英文作文0kay
但係LAS....
只有1個 ' 唉 ' 字
叫左麥麥送
好味呀~~
聽日再打=]