My unforgettable memory
我只想記下所有發生在自己身上的事情...
yeetingling
暱稱: Love Tiffany >3<
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
"又一個星期日"
2009-12-01
2009-11-22
2009-11-20
"無情的風"
文章分類
全部 (35)
感官世界 (1)
未分類 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
CHingCHingCHing;* (chinggg_0913)
lpcd (lpcdevin)
+2(: (starkarolyee)
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 13
今日人氣: 2
累積人氣: 177
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


2009-09-03 分類: 未分類

今日係番學既第三日,好攰呀...可能今日係第一日番全日,所以好鬼死攰...

今日上每一堂都覺得過得好快,但其實今年只不過係每堂少左5分鐘之嗎,但係我反而覺得好似過快左好多咁..但係我宜家先真真正正發覺自己同Pan既距離真係好遠好遠,特別係因為我上左中四之後,哥種感覺仲強烈。我睇哂我今年哥份時間表,我根本冇一堂係要落三樓上堂既,所以基本上我係冇乜機會見到Pan..(即使同佢係同一間學校)

我都唔知咁樣係好定係唔好,我其實好想成日揾個機會落三樓睇下佢做緊咩,或者見下佢一面都好呀...佢今日上左黎四樓,我唔知點解佢無端端做咩上黎,我咪扮見唔到佢,但係我知佢知我一定見到佢..=3=

可能我之前同佢分手係好事呢,我宜家同佢距離咁遠,我諗更加冇機會再喺番埋一齊.......

發表時間:2009-09-03 06:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]