| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
"開學啦!!!"  |
分類: 未分類 |
我li排都冇乜機會打Blog,我幾日前過既生日都係好開心既,因為我好多fd都有打黎或者sd左messages比我講生日快樂!Pan都有同我講「生日快樂」,不過係遲左一日先同我講,有d無奈>w<我之前期待既野,一樣都冇發生到,不過起碼佢都有sd個message比我,講真呀...我本身真係以為佢唔記得架,不過佢都有sd黎。但係如果你真係問我覺得開唔開心?我就覺得麻麻地囉,我期待既係有更多,唔係「開開心心」呀哥d野囉...=3=
今日開學啦!!心情都唔錯,因為我已經可以真真正正咁著起高中套校服,都ok開心架...我今日同樣都見到Pan,我見到佢都唔知應該有咩反應好,咪盡量避開佢既眼神,因為我都唔知應該可以點...不過見到佢都ok開心既..我今日早放,所以同mummy仲有呀wing食完野之後就自己行番企..我行番之前我同panpan所行既路,感覺唔同左好多...我有d後悔之前同佢一齊行哥陣唔好好感受下,到宜家再行番li條路,感覺好空虛,我行過li幾條熟悉既街道,但係已經見唔到佢既畫面,我同佢既畫面已經變成左一個回憶...喺我行既途中,我成日好白痴咁諗,佢會唔會突然出現呢?見到佢咁我又應該講咩呢?應該講「好耐冇見」?????
|
| 發表時間:2009-09-01 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 35 | »
|