| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 21 日 星期二  |
"A letter for you.."  |
分類: 未分類 |
我又有成兩日冇打過blog啦....不過今日我想寫一封信比「佢」"
L.C.P:
你好嗎?我都有好耐冇同你傾過計啦....我li排好掛住你呀,原來我發覺自己真係好好好鐘意你,我地分左手都有1個月啦,我唔知你既感覺係點,不過..我只係知道自己不斷wear一個mask去做人,我同你分手咁耐,我都冇喊過,咁樣我反而覺得好辛苦。
我發覺我原來冇乜資格話你避我,因為我都係....你比左我既所有野我相信我既家人同埋朋友都比唔到我架...你對我既疼愛同愛都係冇人能及,不過你比我既傷痛就更加恐怖....我發覺自己都幾避你,因為哥日我同你講分手,你竟然同我講你唔想拍「tall」住,li個咁大既籍口我都接受,證明我根本都唔想面對你....喺msn,我一直都好想lock你,但係我冇咁做,因為我心軟+心痛,我驚你會唔開心,不過你竟然可以對一個你曾經鐘意過既人咁樣,你喺msn lock我,喺學校又避我避到咁出面,我真係有懷疑過你係咪真心鐘意過我架?
不過,我知自己仲係好鐘意你,今日所打既所有野,都將會成過去,我真係好希望你能夠開開心心,煩惱會因此離你而去,再見....
Yee ting
|
| 發表時間:2009-07-21 05:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|