| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 16 日 星期四  |
"DO you know?I'm very confusing!"  |
分類: 未分類 |
我..好似有兩日冇打blog lu~講番li兩日呀,我前日同我堂妹[Shadow]一齊去左旺角行街街!hehe...我又去行街啦"因為真係冇乜野做呀嗎...我仲買左三對耳環tim!!!哥三對耳環我真係好好好好鐘意架,因為真係好吸引>3<
至於琴日就同我呀哥出左新港城食mcdonald,之後去睇下d碟咁囉,番左屋企之後仲攰到訓左教-3-"
唉...唔知點解li排總係好掛住「佢」....成日覺得自己仲會同「佢」喺番埋一齊,但係點會呀....可能佢都鐘意左第二個啦"我都唔知點解會咁樣,我好想忘記「佢」,我想試下冇左「佢」既感覺,但唔知點解我成日覺得「佢」仲喺我身邊...我覺得自己都好矛盾,我好期待另外一段感情,但我又好驚另外一段又會好似今次咁樣,我唔想又要用好多好多時間再去忘記另外一個人,我唔鐘意li種感覺,好討厭!
琴晚,我同我個friend[Dennis]傾左成個幾鐘頭電話,Dennis話叫我忘記,但你估話忘記就忘記到咩,話哂我同「佢」都有好多好開心既回憶!不過自從li件事之後,我就覺得我呀媽講得好岩,媽咪同我傾計哥陣同我講,「愛情雖然會比到你好多既開心,但係傷心一定多過開心,我真係好驚你受到傷害。」其實我覺得我呀媽講得好岩,我同佢一齊左兩個幾月到,有一個月係好好好好開心,因為哥刻我覺得自己又有家庭,又有學業,又有愛情。但係過左li一個月之後,就有一大堆傷心野走埋黎!所以話呀,「人生真係好似一座搖搖板咁,當你以為自己搖到最高既時候,突然間你就會跌落谷底。」可能li d就係人生既考驗掛,不過好彩我唔係乜都冇,我仲有家庭,朋友,仲有學業!
可能9月1號之後,又會有唔同既野等緊我呢?
|
| 發表時間:2009-07-16 03:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|