| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 25 日 星期六  |
"The memories have gone"  |
分類: 未分類 |
我..又有好耐未打過BLOG啦...
琴晚,我收到一個消息,原來「佢」一早鐘意左第二個,我真係覺得自己好傻,一直以為「佢」仲鐘意我,li d真係叫自作多情啦...我琴日聽到我個friend[polly]同我講,「佢」應該鐘意左第二個,我哥一刻個心好痛,我覺得你唔想同我再一齊你都唔好呃我呀,仲有..「佢」宜家鐘意哥個人,好..唔知點講,我聽到都o哂"搞到我覺得自己好失敗,可能愛有時真係唔係睇樣啦...不過我喊完之後竟然仲sd左個message比「佢」,我真係覺得自己好鬼傻,我竟然希望「佢」永遠都開開心心,sd完之後我就打比dennis。
Dennis真係好好人,佢不斷安慰我,叫我唔好理哥d衰人,又話我一定可以揾一個比「佢」更好既人,佢覺得我唔應該再為li條友傷心,我都覺得佢講得好岩,之後我就祈禱,內容係:「慈悲人愛既天父:我好耐冇同過你傾計啦,我宜家真係好唔開心,我希望你可以將我同「佢」既回憶洗走,就好似我留出黎既眼淚咁樣,擦走左就算啦...」
到今日,「佢」突然sd番個message比我,「佢」話我都希望你開開心心,之後我就為「佢」喊埋最後一次眼淚,我以後都唔可以再為「佢」流一滴眼淚"跟住我又祈禱,我話:「天父:我希望你話比「佢」知愛係乜野黎,希望「佢」可以開開心心,不過我唔想「佢」忘記我...」
由聽日開始,我唔會再為li條友喊,因為「佢」好唔值得我咁做,我要重新生活,等「佢」覺得自己走左寶,我一定可以揾一個好好好好好好好好好好好好好好既人,比「佢」對我更加好好好好好好好好好好好好!
|
| 發表時間:2009-07-25 05:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|