| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 11 月 21 日 星期一 |
 | |
走LUNCH  |
今日都係甘啦,,
之後lunch都冇返到,,
之後我,kiko,阿yo就去左carol屋企喇,,
一去到就睇碟,,好似叫變種特攻掛,,
睇睇下,,老公,,阿棋,阿lo同唔知邊個黎左,,
4點幾就返頌安喇,,
因為要練舞,,
開始排位個d喇,,
1月幾要係育才表演呀>﹏<""
練練下,,出左去搵佢,,
冇幾耐佢要返屋企喇,,
練完之後去左麥記個度食野,,
死人頭牙謝,,整左勁多茄汁落我塊面度= =""
THEN,,企左陣就返屋企喇,,
|
︰2005-11-21 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 | |
| 睇碟 |
今日一起身去左車仔麵個度食野,,
之後就叫阿yo落樓,,
租左凌時3點3同湊仔型警黎睇喇,,
都幾恐怖啦,,
不過之後都冇咩野,,
湊仔都幾搞笑= =+,,
睇完之後同佢地食埋夜晚個餐先至返屋企,,
|
︰2005-11-21 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 | |
| 打牌 |
今日2點幾起身,,
就話去kiko屋企打牌喇,,
夠哂4個人咪開台囉,,
之後我地去左新翠度等佢,,
去食野先之後係公園坐左幾耐下,,
就去左打機,,
oh my god,,好似乜機都冇甘,,
玩左冇幾耐我同阿棋同kiko就返顯徑食糖水啦,,
佢同佢個fd就繼續打機,,
食完之後去左kiko屋企訓教教,,
訓地下都幾舒服的= =+ |
︰2005-11-21 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 48 | » |
|