| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 10 月 29 日 星期六 |
 | |
| 沙田 |
今日原本諗住返團契ga,,
不過後尾carol同我講話佢唔舒服,,
所以冇去到,,
就同左嘉豪佢地出沙田喇,,阿yo要配con,,
跟住去左太子姐係嘉豪屋企度打牌,,
因為哩個係上半場,,打唔到後尾個d,,
|
︰2005-10-29 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 10 月 21 日 星期五 |
 | |
| 感覺 |
依家都唔知點,,
似係又唔係,,
都係一時時係甘既,,
佢諗緊d乜呢,,= ="
發覺自從個一次之後,,
對個個都好似唔知點甘,,
算吧,,又唔知自己up緊d乜= ="
|
︰2005-10-21 03:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 黑仔 |
今日本來諗住唔會再遲到架啦,,,
點知又係遲到呀><,,
之後咪打比阿媽睇下可唔可以唔返上晝囉,,
阿媽話比幾開心呀,,
點知到9點幾個陣我地諗住去阿棋屋企打雀,,
點知見到兩個miss chan啵,,
唉,,比佢地捉返返學校度,,
仲話要記我地缺點一個,,
上會計堂個陣我地係同miss tam傾計,,
佢話我地賺左wor,,
應該係要記大過定唔知小過二
算啦,,我以後唔會再遲到架喇!!
放學要背書比miss li聽,,背地理,,
諗會換波衫個陣阿媽叫我快d返屋企,,
就即刻返屋企喇,,
同阿媽同阿哥出完沙田之後,,
周星星叫我去睇籃球比賽,,
所以7點度就過去睇喇,,
個陣都幾多人去睇架啵,,
傻仔淇同阿bee個d,,
不過睇到好悶就走左喇,, |
︰2005-10-21 03:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 48 | » |
|