yeeyee520

暱稱: LovE..!!牙琳/]-*
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::



2005 年 10 月 29 日  星期六 晴天
沙田

今日原本諗住返團契ga,,

不過後尾carol同我講話佢唔舒服,,

所以冇去到,,

就同左嘉豪佢地出沙田喇,,阿yo要配con,,

跟住去左太子姐係嘉豪屋企度打牌,,

因為哩個係上半場,,打唔到後尾個d,,

2005-10-29 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 21 日  星期五 晴天
感覺

依家都唔知點,,

似係又唔係,,

都係一時時係甘既,,

佢諗緊d乜呢,,= ="

發覺自從個一次之後,,

對個個都好似唔知點甘,,

算吧,,又唔知自己up緊d乜= ="

 

2005-10-21 03:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
黑仔

今日本來諗住唔會再遲到架啦,,,

點知又係遲到呀><,,

之後咪打比阿媽睇下可唔可以唔返上晝囉,,

阿媽話比幾開心呀,,

點知到9點幾個陣我地諗住去阿棋屋企打雀,,

點知見到兩個miss chan啵,,

唉,,比佢地捉返返學校度,,

仲話要記我地缺點一個,,

上會計堂個陣我地係同miss tam傾計,,

佢話我地賺左wor,,

應該係要記大過定唔知小過二

算啦,,我以後唔會再遲到架喇!!

放學要背書比miss li聽,,背地理,,

諗會換波衫個陣阿媽叫我快d返屋企,,

就即刻返屋企喇,,

同阿媽同阿哥出完沙田之後,,

周星星叫我去睇籃球比賽,,

所以7點度就過去睇喇,,

個陣都幾多人去睇架啵,,

傻仔淇同阿bee個d,,

不過睇到好悶就走左喇,,

2005-10-21 03:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]