yeeyee520

暱稱: LovE..!!牙琳/]-*
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::



2005 年 10 月 5 日  星期三 晴天
陸運會 愉快

今日係第二日既陸運會,,

都唔算好悶ga,,好過第一日lu已經,,

放完之後出到門口出d就煲煙喇,,

跟住唔知邊個話有阿sir係後面= ="

跟住走得好跑甘煲,,

入到新港城阿sir係度暗串做咩行得甘快,,

之後上左麥記食野,,成20幾個= ="

見到黃美兒,,阿聰係度玩佢,,影埋佢相,,

之後整到佢喊,,好搞笑,,

食完去水洞,,詳情唔講,,

去完去左白宮個度玩捉e恩掛叫,,

勁好玩,,好耐冇試過玩到甘顛lu,,

7點幾返屋企喇,,

2005-10-05 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 3 日  星期一 晴天
問卷

你英文名係咩:lam ka yee~全名呀,,kaka

屋企有咩人:阿哥,阿爸,阿媽

邊個最鍚你:可以話係阿哥

幾多歲開始拍拖:中2

以加有冇拍拖:冇呀!

你條仔叫咩名:都話冇!

拍過幾多次拖:3次

最鍾意食(朱古力/糖):兩樣都要哂得唔得ga?

最鍾意白朱古力定係黑朱古力:兩隻都鍾意食的

邊個係你最fd:好多架,,屎琳啦,洗腳水,逼波yoyo,sexy kiko囉

有冇試過好僧一個人:有,,曾經有兩次,,但係依家冇

最鍾意食咩水果(蘋果/橙/士多啤梨):士多啤梨同埋橙橙呀>3<”

like去咩m記定係kfc:麥記啦

鍾意咩明星:阿Ron>3<”?令仔呀

鍾意咩卡通:得意都隻隻都鍾意ga,,

鍾意飲cafe定係奶茶:兩樣都唔太鍾意的,,

鍾意咩牌子:vivienne westwood   patrick cox   pony

鍾意去邊到行街街:mk同埋尖咀>﹏<””

鍾意咩色:紫色呀

鍾意貓定係狗:狗仔呀,,好得意架!!

養過d咩寵物:倉鼠仔>3<”好得意架佢地,,

鍾意咩狗:金毛尋回犬

有冇試過好傷心:梗係有啦,,邊個會冇呀,,

有冇試過鍾意人地條仔總搶埋去:鍾意都唔會出聲,,更加唔會搶添,,

鏜意咩季節:秋天,,好涼

鍾意落雨定係陽光普照:陽光普照啦,,人都精神d

鍾意邊首歌:1生中最愛.命運.當你孤單你會想起誰

3次拖入面最愛係邊個:暫時黎講係第二次個個,,以後唔知lu,,

3個入面邊個最錫自己:第3個個掛

依家有冇掛住人:1個都冇lu,,

有冇做錯過野:有,,但係以後一定唔會!!

最後悔係d咩:好多野都唔識珍惜,,

最難忘係d咩事:2005年既中秋節,,

鍾唔鍾意睇電視:鍾意的,,

以加最想做d咩:訓教

有咩願望:乜都好似以前甘囉,,

最驚係咩:見到小強= ="踩屎佢,,

最想去邊:海洋公園

屋企最多咩公仔:豬仔 pigpig>3<”

鍾意d咩運動:排波,羽毛球,

鍾意咩國家:冇特別鍾意,,

鍾意飲可樂定係雪碧:可樂

最想收到o的咩禮物:電話= =

最長拍左幾耐拖:唔係好記得,,應該係1個月多半個月掛,,

最短拍左幾耐拖:10幾日,,點記得甘清楚啵><"

最鍾意做o的咩:彈琴,,機鋪個d

最鍾意朝早定係夜晚:夜晚

最鍾意咩號碼:13同7號

件排球波3係幾多號:13號呀

有冇玩過online game:有呀,,天外,童話,ro,石器,魔力,cs,明星3缺1

最難忘係邊隻game:ro同埋童話

係入面最開心係咩:係小皇族入面識到肥肥,妙妙,天佑,兔兔,肥卡,好掛住佢地=﹏ =""

係呢個世界上,你最驚邊個:冇呀

最驚咩蟲:小強呀!!好討厭呀

最鍾意上咩堂:中文

大個想做咩:排球教練!

以加最掛住邊個:唔話比你地知,,

最鍾意食咩味既雪糕:朱古力,香于(唔識打)

鍾唔鍾意發脾氣:睇下對邊個啦,,

想唔想讀大學:個個都想架啦,,

上堂專唔專心既:專心一陣架咋,,之後就會訓教傾計甘囉,,

最唔鍾意邊個教你:數學個個,,許sir!!

好喇,,多謝各位收睇哩份問卷,,係甘啦,,

2005-10-03 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
陸運會

today係陸運會呀,,

一朝早約哂係m記食早餐,,

梗係多人遲黎啦,,呵呵,,

今日既成績係勁差的,,

推鉛球拎銀,,跳遠仲衰,,3.31頭3名都冇=﹏ ="

所以,,我都冇再跑埋個100米喇,,

完左之後我地去中拉搵阿蚊食野,,

之後就去海皮坐左一陣就入左水洞喇,,,

今次好勁呢,,冇電筒都照入呀,,

入過甘多次,,其實都唔係好驚,,

行行下,,嚇屎人lu,,

唔知邊個話有10個,,入去個陣明明數到係9個,,

好彩後尾數都係9個= =""入面好dirty下,,好多蜘蛛網ga,,

跟住因為入面潮漲再入唔到去最入lu,,

入去都用左差唔多成粒鐘甘多=﹏ =""

 

2005-10-03 07:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]