| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 10 月 5 日 星期三 |
 | |
陸運會  |
今日係第二日既陸運會,,
都唔算好悶ga,,好過第一日lu已經,,
放完之後出到門口出d就煲煙喇,,
跟住唔知邊個話有阿sir係後面= ="
跟住走得好跑甘煲,,
入到新港城阿sir係度暗串做咩行得甘快,,
之後上左麥記食野,,成20幾個= ="
見到黃美兒,,阿聰係度玩佢,,影埋佢相,,
之後整到佢喊,,好搞笑,,
食完去水洞,,詳情唔講,,
去完去左白宮個度玩捉e恩掛叫,,
勁好玩,,好耐冇試過玩到甘顛lu,,
7點幾返屋企喇,,
|
︰2005-10-05 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 10 月 3 日 星期一 |
 | |
| 問卷 |
你英文名係咩:lam ka yee~全名呀,,kaka
屋企有咩人:阿哥,阿爸,阿媽
邊個最鍚你:可以話係阿哥
幾多歲開始拍拖:中2
以加有冇拍拖:冇呀!
你條仔叫咩名:都話冇!
拍過幾多次拖:3次
最鍾意食(朱古力/糖):兩樣都要哂得唔得ga?
最鍾意白朱古力定係黑朱古力:兩隻都鍾意食的
邊個係你最fd:好多架,,屎琳啦,洗腳水,逼波yoyo,sexy kiko囉
有冇試過好僧一個人:有,,曾經有兩次,,但係依家冇
最鍾意食咩水果(蘋果/橙/士多啤梨):士多啤梨同埋橙橙呀>3<”
like去咩m記定係kfc:麥記啦
鍾意咩明星:阿Ron>3<”?令仔呀
鍾意咩卡通:得意都隻隻都鍾意ga,,
鍾意飲cafe定係奶茶:兩樣都唔太鍾意的,,
鍾意咩牌子:vivienne westwood patrick cox pony
鍾意去邊到行街街:mk同埋尖咀>﹏<””
鍾意咩色:紫色呀
鍾意貓定係狗:狗仔呀,,好得意架!!
養過d咩寵物:倉鼠仔>3<”好得意架佢地,,
鍾意咩狗:金毛尋回犬
有冇試過好傷心:梗係有啦,,邊個會冇呀,,
有冇試過鍾意人地條仔總搶埋去:鍾意都唔會出聲,,更加唔會搶添,,
鏜意咩季節:秋天,,好涼
鍾意落雨定係陽光普照:陽光普照啦,,人都精神d
鍾意邊首歌:1生中最愛.命運.當你孤單你會想起誰
3次拖入面最愛係邊個:暫時黎講係第二次個個,,以後唔知lu,,
3個入面邊個最錫自己:第3個個掛
依家有冇掛住人:1個都冇lu,,
有冇做錯過野:有,,但係以後一定唔會!!
最後悔係d咩:好多野都唔識珍惜,,
最難忘係d咩事:2005年既中秋節,,
鍾唔鍾意睇電視:鍾意的,,
以加最想做d咩:訓教
有咩願望:乜都好似以前甘囉,,
最驚係咩:見到小強= ="踩屎佢,,
最想去邊:海洋公園
屋企最多咩公仔:豬仔 pigpig>3<”
鍾意d咩運動:排波,羽毛球,
鍾意咩國家:冇特別鍾意,,
鍾意飲可樂定係雪碧:可樂
最想收到o的咩禮物:電話= =
最長拍左幾耐拖:唔係好記得,,應該係1個月多半個月掛,,
最短拍左幾耐拖:10幾日,,點記得甘清楚啵><"
最鍾意做o的咩:彈琴,,機鋪個d
最鍾意朝早定係夜晚:夜晚
最鍾意咩號碼:13同7號
件排球波3係幾多號:13號呀
有冇玩過online game:有呀,,天外,童話,ro,石器,魔力,cs,明星3缺1
最難忘係邊隻game:ro同埋童話
係入面最開心係咩:係小皇族入面識到肥肥,妙妙,天佑,兔兔,肥卡,好掛住佢地=﹏ =""
係呢個世界上,你最驚邊個:冇呀
最驚咩蟲:小強呀!!好討厭呀
最鍾意上咩堂:中文
大個想做咩:排球教練!
以加最掛住邊個:唔話比你地知,,
最鍾意食咩味既雪糕:朱古力,香于(唔識打)
鍾唔鍾意發脾氣:睇下對邊個啦,,
想唔想讀大學:個個都想架啦,,
上堂專唔專心既:專心一陣架咋,,之後就會訓教傾計甘囉,,
最唔鍾意邊個教你:數學個個,,許sir!!
好喇,,多謝各位收睇哩份問卷,,係甘啦,, |
︰2005-10-03 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 陸運會 |
today係陸運會呀,,
一朝早約哂係m記食早餐,,
梗係多人遲黎啦,,呵呵,,
今日既成績係勁差的,,
推鉛球拎銀,,跳遠仲衰,,3.31頭3名都冇=﹏ ="
所以,,我都冇再跑埋個100米喇,,
完左之後我地去中拉搵阿蚊食野,,
之後就去海皮坐左一陣就入左水洞喇,,,
今次好勁呢,,冇電筒都照入呀,,
入過甘多次,,其實都唔係好驚,,
行行下,,嚇屎人lu,,
唔知邊個話有10個,,入去個陣明明數到係9個,,
好彩後尾數都係9個= =""入面好dirty下,,好多蜘蛛網ga,,
跟住因為入面潮漲再入唔到去最入lu,,
入去都用左差唔多成粒鐘甘多=﹏ =""
|
︰2005-10-03 07:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 48 | » |
|