yeeyee520

暱稱: LovE..!!牙琳/]-*
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::



2005 年 9 月 10 日  星期六 晴天
算是慶祝吧

本來今日話去飲茶,,

但係後尾都冇去到等佢地飲完茶先至去篤波,,

不過我同carol都冇篤波,,係度玩,,

個陣好搞笑,,條友做埋d動作,,,笑到我地趴哂落地下度,,,

之後去泰華食完野坐左勁耐,,

跟住企左一陣度佢地話去尖咀行街,,

乖學生唔會出夜街架=﹏ ="跟住carol就黎左我屋企喇,,

2005-09-10 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 9 日  星期五 晴天
沒什麼特別事情

都係返學沒什麼特別事情,,

淨係最後個堂,,咩社大會,,

個個轉左社甘既樣=﹏="包括埋我,,

轉左去忠社,,幾熱鬧呀,,忠社,,

放學冇咩野做就上左去錦英打排波,,

差唔多8點返到屋企啦,,

係甘多啦,,冇咩心情,,= =||

ps:點解會甘架呢,,真係隔左好耐lu,,仲係甘既??冇可能架我>﹏<"

2005-09-09 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 8 日  星期四 晴天
影相

今日係我一次上經濟喇,,

唔洗上普通話=﹏ ="

但係個阿sir好低能呀,,唔係教書,,

係甘講咩資源有限,,慾望無限=﹏ =",,

雖然係好押韻都唔洗係甘重複掛~"~,,吹脹,,

放學比個阿sir係甘話我同阿yo,,講講野下仲要噴左d口水係我度,,頂頂,,

比佢鬧完我,阿ki,阿yo,瀨哥就去沙田喇,,

見到牙wing佢地又係籃球場度呀,,所以過左去,,係度踢波= =+,,

個社工幫我地搞去海洋公園d野呀,,,kaka,,20蚊雞仔咋,,快d去呀!!,,

去到沙田行左幾耐下,,carol同黃敏搵左我地好耐先搵到我地,,因為我地個個冇電話,,

等埋方包去影相仔喇,,去到見到阿淇佢地呀,,好岩啵,,=﹏="

影完返屋企,,

2005-09-08 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]