| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 9 月 4 日 星期日 |
 | |
| 唱雞 |
今日去左唱k喔,,
差唔多個個都遲到甘滯,,
得我同周耀到先,,甘我地就唱完先喇,,,
係甘唱合唱歌,,,卡卡
之後carol,阿丸,嘉欣都黎左lu,,
唱完去新之城彈琴>3<"
後尾搵埋阿標,科燈,kiko,細琦,二彤,黃敏,仲有幾個唔幾得邊個啦,,
跟住係甘行黎行去,,跟住玩遊戲,,二彤輸左要同個賓賓講你好令呀,,(英文版),,
個賓賓好似好開心甘,,即刻問really?!哈哈,,,
後尾佢地都走埋lu,,
得返我,carol,周耀,阿標同亨,,
等車個陣,,多謝哂肥昌>﹏<",,
係我勁悶個陣佢比左包煙我!!haha
9點幾返到屋企喇,,
|
︰2005-09-04 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 2 日 星期五 |
 | |
掛住  |
今日已經係第二日返學喇,,,
其實仲係好唔慣,,
要甘早起身,,成7點3,,
平時2點幾架ma,,,= ="
返到學校好唔慣,,班入面總係覺得少左幾個人甘,,,
其實我真係好想佢會係度,,但係都唔會有機會啦,,,
今日好搞笑,,,班入面有一個幾得意既男仔,,
個個都好似有興趣甘= =""唔知中文係唔係同我同組呢= =+
好掛住上年既3B,,,上年既某d野呀,,

 |
︰2005-09-02 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 1 日 星期四 |
 | |
| 返學 |
今日返學啦,,,
朝早去左m記食野,,
有嘉豪,阿丸,嘉欣,我,阿yo,kiko,carol,黃敏啦,,
之後返學lu,,都幾多新生下ga我地個班,,,
到左開學禮無啦啦要拎獎= ="叫名唔知咩事,,,
放左學買完野食就去樓梯啦,,
之後就去左肥宗屋企喇,,,
8點幾返到屋企,,
岩岩好睇電視,,,
今日係甘多,,
|
︰2005-09-01 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 48 | » |
|