yeeyee520

暱稱: LovE..!!牙琳/]-*
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::



2005 年 9 月 4 日  星期日 晴天
唱雞

今日去左唱k喔,,

差唔多個個都遲到甘滯,,

得我同周耀到先,,甘我地就唱完先喇,,,

係甘唱合唱歌,,,卡卡

之後carol,阿丸,嘉欣都黎左lu,,

唱完去新之城彈琴>3<"

後尾搵埋阿標,科燈,kiko,細琦,二彤,黃敏,仲有幾個唔幾得邊個啦,,

跟住係甘行黎行去,,跟住玩遊戲,,二彤輸左要同個賓賓講你好令呀,,(英文版),,

個賓賓好似好開心甘,,即刻問really?!哈哈,,,

後尾佢地都走埋lu,,

得返我,carol,周耀,阿標同亨,,

等車個陣,,多謝哂肥昌>﹏<",,

係我勁悶個陣佢比左包煙我!!haha

9點幾返到屋企喇,,

2005-09-04 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 2 日  星期五 晴天
掛住 鬱悶

今日已經係第二日返學喇,,,

其實仲係好唔慣,,

要甘早起身,,成7點3,,

平時2點幾架ma,,,= ="

返到學校好唔慣,,班入面總係覺得少左幾個人甘,,,

其實我真係好想佢會係度,,但係都唔會有機會啦,,,

今日好搞笑,,,班入面有一個幾得意既男仔,,

個個都好似有興趣甘= =""唔知中文係唔係同我同組呢= =+

好掛住上年既3B,,,上年既某d野呀,,

2005-09-02 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 1 日  星期四 晴天
返學

今日返學啦,,,

朝早去左m記食野,,

有嘉豪,阿丸,嘉欣,我,阿yo,kiko,carol,黃敏啦,,

之後返學lu,,都幾多新生下ga我地個班,,,

到左開學禮無啦啦要拎獎= ="叫名唔知咩事,,,

放左學買完野食就去樓梯啦,,

之後就去左肥宗屋企喇,,,

8點幾返到屋企,,

岩岩好睇電視,,,

今日係甘多,,

 

2005-09-01 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]