yeeyee520

暱稱: LovE..!!牙琳/]-*
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::



2005 年 8 月 7 日  星期日 晴天
我的生日>3< 傷心

 

今日約左5點係新港m記,

但係好多人都遲到,,

包括埋我都遲埋到= =,,

5點半左右到啦,,,

今日有黎ga,,,

有阿聰,阿邦,嘉倫,阿yo,阿ki,我,阿ken,細琦,二彤,牙謝,嘉欣,阿丸,屎琳,阿龍,黃敏,阿溢,娃娃,阿禧,,嗯,,冇留人lu,,

一開頭都悶悶地啦,,,

之後去左白宮飲酒,,

可能唔飲得掛我,,,

醉左= =,,

講野言無倫次,,,

醉左都係第一次,,

唉,,可能諗得太多喇,,,

之後去左7仔坐,,

跟住去左網吧玩,,,

玩完之後去左耀安,,,

坐左一陣,,,

打左一陣排球,,,

真係頂唔順喇,,,

之後我同kiko就訓著左,,,

跟住佢地係咁用把扇勁大力吹,,,

後尾都比佢整醒左,,

9點幾返屋企lu,,,

10點半返到屋企喇,,,

要訓教喇,,= =

                       

              

 

                      


2005-08-10 02:20 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 3 日  星期三 晴天
83

哩一日既凌晨2點幾左右,,

就黎訓個陣,,

我不斷係咁諗緊依家到底想點,,,

我依家唔止1次想散,,,

但係好多次都係唔捨得,,

同埋個d對我黎講係少事掛,,

自己亂諗,,,

但係今次其他人覺得唔大件事,,,

嬲下佢就算,,,

但係我知道佢今次都唔會搵返我,,,

我諗住等埋哩1日,,

睇下佢有冇打比我或者icq add我個d,,,

但係我等左好耐,,,

佢都冇咩行動,,,

發覺自己真係好白痴,,,

打緊sms都唔知send唔send比佢好,,,

諗住set住係部電話,,

個句係(還是1世當良朋算了,,)

諗多1陣,,,

唔send既原因都係覺得佢1定會打比我,,,

唉,,

不過最後都係算啦,,,

send左個sms比佢lu,,,

我諗佢聽日都會睇到啦,,

到左朝早望下部電話,,

乜都冇,,

個陣真係好唔開心,,,

佢係真係睇唔到,,

定係唔想send返比我呢,,,

好喇,,,

到左夜晚lu,,,

都係冇行動,,,

算,,

2005-09-15 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 2 日  星期二 晴天
82

係尋晚,,

本來同左66過去唱k,,

後尾就同戒毛講話我都係唔去,,

點知佢答我既答案好似好灰咁,,,

都唔係幾想唱k,,想篤波ga,,,

之後都係算啦,,,

叫細琦同kiko同我1齊玩明星3缺1玩到通頂咁滯,,

之後就去左唱k喇,,,

1去到,,

戒毛成12點幾先到,,,

1入到房又好似冇咩反應,,

1開頭佢好似仲唔想唱k添,,,

之後佢應該都知我嬲佢架喇,,,

佢仲話同佢d fd去大圍打機,,,

明知我嬲都仲係咁,,

1點幾就走左,,,

佢哩次真係好過份呀,,,

嬲到我死咁滯,,,

到夜晚都唔打比我,,,

好野的施天送!!!!!!!!

所以決定左,,

2005-09-15 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]