| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 7 月 13 日 星期三 |
 | |
| 712 |
今日係carol牛一呀!!
所以放學就去左carol屋企喇,,
我,阿ki,細琦,阿yo,mandy,黃敏,科燈,馬騮,肥昌,老公,周耀,ET,,
成十幾個,,
1去到,,
開4方城先,,
佢地就玩uno同啤牌,,
間屋企變左賭場喇,,,
玩到5點幾左右啦,,
佢地落左樓拎蛋糕,,,
上到黎就整好哂d野拎出廳唱生日歌喇,,
唱完之後係咁拎d蛋糕整落人地塊面度,,
之後係咁影相同錄影,,
後尾就係咁玩遊戲,,,
1開始就玩食檸檬先,,
係度叫,,
酸酸檸檬邊個食,,我唔食,,
係咁叫,,
我諗輸最後係我地喇,,
之後就玩好似馬拉松咁,,
不過唔洗讀返上1個人讀個個,,,
輸左就要男上做掌上壓,,
女既就係下面啦,,
阿yo輸左兩次,,
1個係馬騮,,
1個係黃敏,,
玩完哩個,,
又轉遊戲喇,,
玩圍妹,,
輸左個個要食勁多醬混埋既包= =
包既賣相好差呀,,
食左1舊,,
之後影全家幅喇,,
影左好多張>3<"
玩到8點幾走喇,,
未試過咁玩ga,,
所以今日係好難忘既日子黎的,,,>3<”
|
︰2005-09-15 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 7 月 11 日 星期一 |
 | |
| 711 |
今日返到學校就有個嘉年華個d,,
1開頭都唔諗住玩,,
後尾悶得滯都係要玩喇,,
越玩越顛,,
之後我又玩,
老公又玩喇,,,
夾埋都有成十幾張,,
有張就係周耀比我既,,
換左7樣野>3<”
哇卡卡,,
完左去左新港城食野,,
食完去左巴士站個邊,,
冇野做就返返禾輋喇,,, |
︰2005-09-15 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 7 月 3 日 星期日 |
 | |
| 73 |
係星期6,,,
發左戒毛脾氣,,,
到左依家都仲係咁,,,
我又冇搵佢,,,
佢都冇搵佢,,,
依家自己都好多個??
佢會點架呢,,,
異形就話佢好down,,,
真係架咩,,,
佢依家諗緊d乜呢,,,
曾經覺得自己吾會真係鍾意佢,,
但係依家我會緊張佢,,,
會因為佢吾開心,,,
我諗都係慢慢鍾意佢多d喇,,
哩兩日自己都諗過要分手,,
但係1諗到以後,,,
就覺得好吾捨得喇,,,
想點都吾知道呀,,, |
︰2005-09-15 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | » |
|