| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 8 月 20 日 星期六 |
 | |
| Hate |
如果這算是愛
我也不忍責備你傻
我也許都有做錯
憑值得死去換來世上有幾多
除非他像我
你怎麼可忍錯
若有天找到下個會令你很痛
問我
從來未試過甘對1個人ga,,

|
︰2005-08-20 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 返school |
今日1點幾返到學校啦,,
有我,黃敏,carol,阿yo,阿邦,阿健
點知原來學校星期6下晝係唔開門的,,
都唔知返黎做咩野,,,
我地運哂吉,,
卡,,難為我地甘尊重哩間野,,
差唔多個個都揹袋,,
之後去左麥記食野,,,
見到蚊,均,金鎂,湯豬都係麥記,,,
跟住阿蚊走左過黎我地個張桌玩,,
唉,,食埋野冇野做就返沙田啦,,,
中間唔講啦,,,
然後阿yo就黎my home玩Vos喇,,,
 |
︰2005-08-20 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 8 月 19 日 星期五 |
 | |
吾制呀,,  |
小,,
好黑人僧呀>﹏<"
個日記係甘想加圖入去,,
1路係甘hang機,,,
好想打人牙,,= ="
好冇心機,,,
死日記\ . /"

|
︰2005-08-19 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 48 | » |
|