| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 9 月 16 日 星期五 |
 | |
| 有咩意義.. |
今日就到地理堂個陣,,
唔知點解會好嬲,,
但係嬲完之後都會諗下所有既野,,
我有諗過可以咩事都係冇發生過,,
依家覺得過甘耐,,再提仲有咩意思~"~,,
但係要好似以前甘,,又會有d咩意思呢,,
到lunch個陣諗住想走堂= ="
成為個3堂上黎都廢,,
但係阿棋要3點幾先放工,,之後先決定返學校,,
我地6個話走lunch~得返阿yo一個走左= ="~
放學幫完carol整壁報就即刻去左阿棋屋企

|
︰2005-09-17 11:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 15 日 星期四 |
 | |
| 打b |
今日好似平時甘啦,,
放學去左打b,,
不過學校又要整,,
搞到我地冇得打呀,,有網架ma,,
打左幾耐下排球,,
之後去左戒毛個邊打籃球,,
3vs3= ="卡,,專拾籃下面既波,,
打完走人喇,,
 |
︰2005-09-15 07:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 14 日 星期三 |
 | |
| 棋生日 |
今日上堂特別眼訓呀,,
堂堂都好悶甘,,~"~
放學去左阿棋屋企呀,,
因為今日佢係壽星仔呀,,
佢細路好搞笑ga,,
玩頭d轉彎個陣個頭都轉埋,,
轉一次笑一次= =""之後同阿ki係度玩,,玩到好激動= =""
阿棋同肥蔡錄低左@o@,,睇返好搞笑呀,,
差唔多9點返到屋企啦,,
 |
︰2005-09-14 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 48 | » |
|