| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 9 月 28 日 星期三 |
 | |
| 遊花園 |
今日上堂成日都好眼訓甘=﹏ ="
尋晚已經好早訓啦,,都係甘,,
跟住放學我地去左沙田,,
陪carol拎副眼鏡,,幾時到我呀>﹏<""
搞左好耐,,之後就同yoyo買野飲,,
之後陪佢行去整mp3,,
行左勁多間都整唔到ga,,
跟住去返通利搵返佢地,,
係甘玩,,玩到勁耐先捨得走@﹏@""
carol同黃敏都一齊行去禾輋個度,,
|
︰2005-09-28 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 27 日 星期二 |
 | |
| 相機 |
今日放學勁早就返到屋企啦,,
之後就同同阿媽同阿哥去食pizza,,
食完之後就買左部數碼相機喇>3<"""
好好玩=﹏ =”返到屋企係甘影,,
kaka,,
|
︰2005-09-27 09:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 24 日 星期六 |
 | |
| 沙田 |
今日去左沙田陪carol配眼鏡,,
揀左幾耐之後揀左喇,,
我要下個月先配得=﹏ =""慘,,
then,,去左m記坐,,
坐左勁耐,,
無啦啦有條友問我地係唔係岩岩先黎到,,
甘問唔走都唔得啦=﹏ ="
係甘行黎行去,,
8點幾先返屋企,,
ps:今日好大風甘啵=﹏ ="" |
︰2005-09-25 10:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 48 | » |
|