| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 9 月 7 日 星期三 |
 | |
打排b  |
今日返學都冇咩特別啦,,
只係覺得第一堂上就要比功課我地做,,,
哈,,不過我都唔會做架啦,,
放學之後去左排波場打排球呀,,
見到牙wing佢地都係籃球場走過去坐一陣先,,
之後就打排波喇,,
後尾玩數字球=﹏ ="玩左一陣唔掂喇,,
要休息下,,好累呀,,出哂汗甘,,
今日都幾多人一齊打排b呀,,差唔多都有20個,,
希望之後都唔好甘悶啦,,>3<"

|
︰2005-09-07 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 6 日 星期二 |
 | |
慘  |
唉,,,
今日數學堂好慘呀,,
個阿sir都唔知係唔係教書架,,
都唔識教書ga,,
up乜都唔知呀,,
我要大佬葉教我地數學呀,,,
仲要對住佢兩年架,,
lunch食完野陪kiko去買個patrick cox銀包,,
唉,,我要買westwood或者patrick cox既電話繩呀,,努力呀>3<"
放學見到石硤佢地,,
之後一齊係排球場打波,,
ps:我諗成件事大概都係甘啦,,估唔到你地會甘ga,,thz哂,,haha
 |
︰2005-09-06 05:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 5 日 星期一 |
 | |
正式上堂喇  |
今日第1日正式上堂lu,,
好呀>﹏<~今日勁搞笑,,
個miss chan講講下野好自然最後加個下字,,,
之後我,carol,異形,kiko同阿蚊都係度笑,,
真係忍唔住=﹏="好彩有人庶住左我,,唔會比miss chan見到我地係甘笑咋,,
第9堂調左位lu,,同左個新生坐,,真係小媽媽啦,,坐第二個位呀,,!!甘前又要中間位,,
放學係學校係甘搵個排球都搵唔到呀,,我個排球唔知飛左去邊lu,,
希望聽日pe堂可以打啦,,同埋快d要練波呀> <"
放學都去左打排球喇,,打到唔知點甘,,,
我要快d到中秋節呀,,好想快d有得玩呀,,>3<""
不過希望唔好好似上年甘,,,
我諗真係完哂喇,,happy>3<”
 |
︰2005-09-05 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 48 | » |
|