| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 8 月 24 日 星期三 |
 | |
| 訓教,, |
今朝早8點幾就返屋企喇,,,
好黑仔呀,,屋企冇人,,
差唔多11點幾先可以返屋企,,
沖完涼訓教教喇,,,
夜晚先起身= =過左妙手仁心呀,,
依家時間顛倒哂lu,,
|
︰2005-08-25 03:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 8 月 22 日 星期一 |
 | |
| *﹏*" |
今晚10點幾去左顯徑,,
玩到唔知時間,,望下個鐘12點幾喇= ="
唔幾得左做尋奏記呀,,,
即刻衝出去睇,,卡卡,,
之後就吹下水,,,又係度做d我未做過既野= =,,
玩到朝早10點幾頂唔順要訓教喇>﹏<"訓到6點幾度啦,,
卡= =好似冇床訓甘,,幾個逼係度,,,
本來今晚諗住返屋企,,點知冇哂車喇,,,= ="
so,,聽日先可以返屋企,, |
︰2005-08-25 03:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 唱k |
今日約左10點半係百老匯唱k,,
點知搭車去個陣又塞車,,百老匯電腦又壞左,,
所以就去左新之城喇,,,
唱完就又去買書,,
一路行一路勁多撈魚個d= =",,好煩呀,,
原來我地以前都係甘煩ga,,
行左唔知幾耐返沙田轉返d書佢,,
卡,,尋日幫我地執書個條仔好得意呀,,今日搵返佢黎換,,
呵,,係甘望住佢,,,= ="得意>3<"
跟住我即刻話,,人地帶左隻戒指係手度喇,,

|
︰2005-08-22 06:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 48 | » |
|