| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 7 月 25 日 星期一 |
 | |
| 725 |
今日係咁訓,,
訓到兩點左右啦,,
老公過左黎禾輋,,
5點幾走人,,
自己返到屋企好悶牙= ="
之後就去左kiko屋企玩喇,,
玩個隻明星3缺1玩到勁激動,,
之後同kiko去左顯沛樓下個公園坐,,
等細琦同2彤過黎,,
跟住去左食糖水,,
then,,
上樓打牌喇又>3<"
佢阿爹講野勁好笑xd,,
玩到12點左右5條友跑勁快趕返屋企,,
因為趕住要睇尋春記,,
haha,,
12點半左右返到屋企喇,,
好彩都係做左1集姐,,xd
今日老公唔見左部電話牙,,
條友真係欠小,,,
賊仔1名,,,
|
︰2005-09-15 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 7 月 20 日 星期三 |
 | |
| 720 |
今日同黃敏出左沙田賣書呀,,
賣埋個3本野,,
中文上冊,eng list,音樂第2冊,,
3本60蚊,,
終於清哂d書喇,,
好阻定,,
之後係沙田行下就去左左禾輋陪黃敏買碟,,
3點左右返屋企lu,,
夜晚就落左街搵老公,, |
︰2005-09-15 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 7 月 16 日 星期六 |
 | |
| 716 |
今日約左要去紅梅谷bbq,,
有我,老公,阿yo阿ki,細琦,mandy,瀨哥,阿聰同埋平平....
之後我等埋老公放工就1齊搭車過去隆亨喇,,
買到差唔多就過去啦,,,
燒左冇幾耐,,
有條友話山度有100~200隻馬嬲喎,,
之後我就同老公上去睇,,
真係好多,,,
要大有大要細有細,,,
落返去繼續燒,,,
頂頂,,,
有兩隻馬嬲黎搶野食= =
搶左d方包同埋蝦條,,
有隻馬嬲可能係因為唔好食掛,,
係棵樹度掉返落黎,,,
真係衰,,
1路燒燒燒,,
去返隆亨企下坐下就去左kiko屋企打牌喇,,,
今次又要係間房到打,,
由10點幾打到朝早7點幾,,
好眼訓,,, |
︰2005-09-15 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | » |
|