| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 9 月 23 日 星期五 |
 | |
| 唱k |
今日到左lunch個陣,,
我,阿yo,kiko,yoyo哥哥都走堂,,
去左富豪唱k,,過左lunch= ="
算啦,,唱happy hour吧啦,,
唱左勁耐,,1點左右唱到6點幾,,
個口都乾哂,,
之後我地去左kiko屋企,,
等車個陣勁耐都冇車,,
又要落雨添>﹏<"
今晚去左kiko屋企訓教教
|
︰2005-09-24 12:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 22 日 星期四 |
 | |
| 返學 |
今日朝早遲到呀,,
點知撞到阿yo同湯豬,,
一齊都遲,,遲到9點先返去架呢,,
lunch個陣我地去左順興,,
個老闆娘好熱情ga,,係甘話比豆漿個d= =v,,
跟住lunch又遲過=﹏ ="
哈,,阿龍同狗仔一同我地食就遲到,,=﹏ ="
放學都係甘啦,, |
︰2005-09-22 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 9 月 19 日 星期一 |
 | |
| 中秋節 |
今日我同阿yo出左mk打完機先去石澳,,
點知撞到嘉豪所以一齊搭車去lo,,
4點幾到左喇,,
晏少少齊哂人喇,,今日有狗仔,阿龍,屎琳,誠,牙謝,牙丸,我,ki,琦,棋,大頭,嘉豪,阿yo,屎琳哥哥,阿媽,同埋佢隻狗仔呀,and then叫阿豪同阿dick既人,,
燒左一陣就換衫去左撲浪,,好好玩,,好玩到眼鏡都撲埋>﹏<"唉,,算數啦,,
到左晏d,,發生左一件好奇怪既事,,
就係個patrick cox袋唔見左,,入面d野係kiko既,,
真係唔明,,個度有兩個patrick袋,1個lv袋,,點解要偷個個呢,,
個陣係甘搵,,開始內訌,,發現係自己友偷既,,
搞到佢喊=﹏ ="",,
之後阿yo對con屎鞋都唔見埋,,個賊仔傻左?鞋都偷!?冇錢買鞋咩?!
我地個陣雖然報左警,,但係d差佬係冇用既,,
過左3粒鐘之後阿丸係附近發現左一對con屎鞋,,我地走去睇,,
係阿yo個對,,開始有希望,,所以我地成班去左搵個袋,,
最後我同屎琳去左女廁個垃圾筒搵,,點知搵得返,,仲要用住個惠康袋袋住個patrick袋添,,
個一陣勁開心呀,,開心到係甘大叫,,我諗都好奇蹟,,3粒鐘之後竟然搵得返個袋,,>﹏<
入面d野淨係冇左個patrick cox銀包,,越諗越奇怪,,點解唔拎埋個袋,,lv鏡呢?要掉落垃圾筒
心情好返哂,,之後黎左蛋糕同埋香檳,,
3點左右搭屎琳哥哥架van仔去佢屋企,,
玩到朝早勁眼訓,,但係冇地方訓,,搞到要我,阿丸,林亮訓係地下,,勁逼= ="仲好似要爭被甘
兩日淨係訓左兩粒鐘= ="好眼訓,,之後係度玩ps2,玩屎琳隻狗仔,過得幾快下,,最後係度講鬼故= =""
7點幾走左喇,,岩岩返到屋企= ="好眼訓呀>﹏<
今年既中秋真係有驚又有喜,失而復得,,好開心,,開心過上年ga喇,,今年中秋,,雖然佢唔係度但都過得開心的,, |
︰2005-09-19 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 48 | » |
|