yeeyee520

暱稱: LovE..!!牙琳/]-*
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::



2005 年 9 月 23 日  星期五 晴天
唱k

今日到左lunch個陣,,

我,阿yo,kiko,yoyo哥哥都走堂,,

去左富豪唱k,,過左lunch= ="

算啦,,唱happy hour吧啦,,

唱左勁耐,,1點左右唱到6點幾,,

個口都乾哂,,

之後我地去左kiko屋企,,

等車個陣勁耐都冇車,,

又要落雨添>﹏<"

今晚去左kiko屋企訓教教

2005-09-24 12:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 22 日  星期四 晴天
返學

今日朝早遲到呀,,

點知撞到阿yo同湯豬,,

一齊都遲,,遲到9點先返去架呢,,

lunch個陣我地去左順興,,

個老闆娘好熱情ga,,係甘話比豆漿個d= =v,,

跟住lunch又遲過=﹏ ="

哈,,阿龍同狗仔一同我地食就遲到,,=﹏ ="

放學都係甘啦,,

2005-09-22 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 19 日  星期一 晴天
中秋節

今日我同阿yo出左mk打完機先去石澳,,

點知撞到嘉豪所以一齊搭車去lo,,

4點幾到左喇,,

晏少少齊哂人喇,,今日有狗仔,阿龍,屎琳,誠,牙謝,牙丸,我,ki,琦,棋,大頭,嘉豪,阿yo,屎琳哥哥,阿媽,同埋佢隻狗仔呀,and then叫阿豪同阿dick既人,,

燒左一陣就換衫去左撲浪,,好好玩,,好玩到眼鏡都撲埋>﹏<"唉,,算數啦,,

到左晏d,,發生左一件好奇怪既事,,

就係個patrick cox袋唔見左,,入面d野係kiko既,,

真係唔明,,個度有兩個patrick袋,1個lv袋,,點解要偷個個呢,,

個陣係甘搵,,開始內訌,,發現係自己友偷既,,

搞到佢喊=﹏ ="",,

之後阿yo對con屎鞋都唔見埋,,個賊仔傻左?鞋都偷!?冇錢買鞋咩?!

我地個陣雖然報左警,,但係d差佬係冇用既,,

過左3粒鐘之後阿丸係附近發現左一對con屎鞋,,我地走去睇,,

係阿yo個對,,開始有希望,,所以我地成班去左搵個袋,,

最後我同屎琳去左女廁個垃圾筒搵,,點知搵得返,,仲要用住個惠康袋袋住個patrick袋添,,

個一陣勁開心呀,,開心到係甘大叫,,我諗都好奇蹟,,3粒鐘之後竟然搵得返個袋,,>﹏<

入面d野淨係冇左個patrick cox銀包,,越諗越奇怪,,點解唔拎埋個袋,,lv鏡呢?要掉落垃圾筒

心情好返哂,,之後黎左蛋糕同埋香檳,,

3點左右搭屎琳哥哥架van仔去佢屋企,,

玩到朝早勁眼訓,,但係冇地方訓,,搞到要我,阿丸,林亮訓係地下,,勁逼= ="仲好似要爭被甘

兩日淨係訓左兩粒鐘= ="好眼訓,,之後係度玩ps2,玩屎琳隻狗仔,過得幾快下,,最後係度講鬼故= =""

7點幾走左喇,,岩岩返到屋企= ="好眼訓呀>﹏<

今年既中秋真係有驚又有喜,失而復得,,好開心,,開心過上年ga喇,,今年中秋,,雖然佢唔係度但都過得開心的,,

2005-09-19 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]