yeeyee520

暱稱: LovE..!!牙琳/]-*
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::



2005 年 10 月 9 日  星期日 晴天
唱k 愉快

今日都知醒lu,,去mk唱k,,

牙謝同牙yo都好眼訓所以冇去到啦,,

所以得返我,carol,黑仔,鴨仔,阿丸去囉,,

之後10點半去到百老匯,,

點知佢話部電腦壞左,,逼住要去新之城>﹏<"

唱到好似兩點幾,,個間房好光= =",,

唱完過旺中釘返個耳洞先>﹏<"

then,,鴨仔and黑仔都走喇,,

之後嘉豪,子亮,阿yo,牙謝都黎左,,

去左打機,,彈琴兩蚊,,係平d= =v

今日早走左,,要返沙田拎副眼鏡,,

kaka,,唔洗做盲婆喇,,

7點幾返到屋企lu,,

2005-10-09 07:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 8 日  星期六 晴天
派傳單

今日又冇返到團契喇,,

今次又係約好哂去唔到,,

阿YO突然話個條友要3個去派傳單,,

我同黃敏同carol,阿yo就過左去西9派啦,,

開頭勁累,,但係後尾冇野lu,,

派派下,,有條友嚇死我,,都唔知佢想點=.=",,

1點幾派到7點幾,,130蚊,,

後尾細琦kiko都黎左,,之後搵埋嘉豪同子亮出尖咀喇,,

小,,去到金星,,比個阿嬸閂我地機,,

之後又同阿yo係度嘈,,講講下講到報警,,

都唔係太驚,,龜黎到之後話我地錯個d呀,,

有個仲衰,,話要告我地,,,好乞人僧,,

不過後尾都冇事啦,,去左新港打,,

打到12點幾先走,,>﹏<"火車冇lu,,要搭巴士,,

落車個陣又係低能ga,,甘多人我都可以過站,,

今日係甘多啦,,

2005-10-09 09:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天
>3<”

今日放學去左平台坐一陣就去左新港城,,

好似發哂顛甘,,係甘狂玩,,

係通利都逗留左好耐下,,

嗯嗯,,捨得走喇,,kiko,細琦,我,黃敏就出左沙田喇,,

>3<"~陪我釘耳洞!!,,又黎釘過= ="

返緊屋企個陣見到阿媽,,

就同阿媽出去搞掂我等左好耐既野,,

返到屋企就同阿媽過左去miss li阿爸個屋企喇,,

佢阿媽講野好爆笑=.=",,

聽佢地傾計聽到12點幾先返自己屋企,,

2005-10-08 01:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]