今日lucnh個陣去中文大學,,
好累呀,,
係甘周圍行甘,,
影左幾張相甘啦,,
係畢業生d人名度,,
搵到miss麥既名,,
kaka,,勁多人走埋去睇,,= ="
之後去左食野,,
未食野之前,,
我,阿yo,ki,黑仔,,去左安全既地方煲煙,,
kaka,,食埋野坐多陣就走左喇,,
心情都唔多好,,