ling’diary

 
人大了,
總覺得沒有以前這般快樂,
每做一件事也要想清楚,
有點後悔太多東西還未嘗試...
 
yellow22  

暱稱: yellow
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::   
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::   
 

:: 日誌搜尋 ::    
RSS Feed
2006 年 3 月 20 日  星期一  晴天

大久保

19/3  i with winnie and大舊去大久保日本料理呀~有拉麵、壽司 、串燒 、餃子、沙律、三文魚炒飯等,食到好飽呀!!!不過winnie覺得漢陽園好食d,而我同大舊就覺得差唔多,但係大久保d野食真係等好耐至到,而且有d order左嘅食物,最後都冇呀 !之後我地去左行街,winnie買左幾件衫、大舊買左咖喱汁,我就買左stawberry cake ,到左8點幾就返屋企啦~佢地聽日要返工呀∼

ps: 多謝winnie請食野呀~下次到我請返你地啦~你地想食d咩呀?

8點幾果時,我打 比吉野家,問星期一返幾點,個經理就講笑問我,你係yellow定係耶穌先,哈哈∼ 諗起以前d同學都咁叫我∼雖然星期一放假,不過星期二要返5:30am,好早呀∼

                                                                                                                                          



2006 年 3 月 16 日  星期四  晴天

返工 驚訝

  今日返工,又係肥經理opening,不過我叫錯左號碼,佢竟然冇鬧我呀!仲話比次機會我~而且大多少時間都係做drink位,又準時放工,today is a luck day~^^

  tomorrow雖然放假,不過2:30要去上水睇果間新吉野家 呀~而星期六,日都係放假呀!成日放咁多假,下次出糧都應該好少$啦...



2006 年 3 月 15 日  星期三  陰天

返工 不安

  今日輪到肥經理opening,到左6:49am叫我咁鬼早食野,食完返嚟冇幾耐執錯take out牛肉飯比人,點知肥經理發現左,比佢鬧,今次我衰左,我認!不過明明係佢叫我解釋點解會執錯,我講到一半入去時,佢又鬧我-夠啦,我唔想聽到你解釋呀!唉...唔講好過 ~之後佢叫我學counter,我唔鬼學,就跟左公關派傳單~冇幾耐又叫返我去執餐~到我煲奶茶果時,個死肥經理叫我過去,話有d好重要嘅野比我做,原來叫我去沙田中心個間吉野家借雞蛋,我死都話唔識去,咁遠,而且就放工,佢叫左其他女仔都一樣唔去,哈哈,抵死∼最後11點半左右就放工啦!!

 



2006 年 3 月 14 日  星期二  陰天

返工 開心

  今日返工遲到呀,好彩廋經理冇話我咋,做野大至順利,冇叫我學counter,而且見唔到個死肥經理!!!!如果日日係咁,你話幾好呀!~



2006 年 3 月 13 日  星期一  陰天

返工~~ 不安

   今日返工好早..好早呀!~~成5:30am,最慘佢要我學counter,我死都唔肯 !個經理阿him話點都要學,不過比我late d先,唉∼本來11:00放工,但係佢叫我做多一陣,我就答佢冇所謂啦,其實我個頭有d痛,本身又有喉嚨痛 ∼∼到1點幾,人地幫我問收得工未,點知個死肥經理講-你咪走囉,我唔會留你!我最憎死肥經理,正一死卜街呀!



ling’diary