My Diary。。。
I wanted to begin again。。
yeung_hin
暱稱: Hin。S
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回想。。。
我習憤了和冬菇的我。...
第二天的半日學。。。
新學期5C。。
暑假。。
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 934
今日人氣: 7
累積人氣: 8879
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 10 日  星期四   晴天


考試.... 分類: 未分類

2010.06.10

今日係考試ga第一日

吾知會考成點呢

希望合格啦

今朝我見到落雨

好吾鐘意呢

好啦

遲d先番

一落去

上車

見到死蠢

番到學校考試

考完啦

之後去左黃大仙

囉d野

同埋同牙媽食早餐

係食野果時同人傾sms

佢好慘中考緊中2下星期先考

食完啦番屋企

之後吾想講

2010.06.09

多云

琴日我最想打ga都係中文堂

係中文堂我睇番本生活點滴

全部我寫

我睇到一篇係2010年2月20日寫

<<記一件難忘的事>>

睇番

好開心

因為搵番以前同

死蠢..傻森..小明..牙燕..同(jack仔)

ga開心野

哈哈

我寫左一d係新年發生左ga事

e家諗番好開心

好啦

大家

考試一齊努力

+油

cm比我牙記得

^.^






訪客留言 (返回 yeung_hin 的日誌)


Love_mama 於 2010-06-11 08:47 PM 發表:
考試成功~!
XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yy_3203 於 2010-06-10 11:45 PM 發表:
c0mm3nt;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leung0369 於 2010-06-10 10:10 PM 發表:
CoMMENt=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]