My Diary。。。
I wanted to begin again。。
yeung_hin
暱稱: Hin。S
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
回想。。。
我習憤了和冬菇的我。...
第二天的半日學。。。
新學期5C。。
暑假。。
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 934
今日人氣: 14
累積人氣: 8886
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 9 月 2 日  星期日   晴天


暑假。。 疲倦 分類: 未分類

2012.09.02(星期日)

 晴天..

朋友..走得七七八八了..一係就吾同哂班..一係就冇讀..

係暑假佢地既聚會好似冇唸過我咁..每一次都係係我番工既時侯..

初初都想去的..但我每次請假去的活動..佢地總臨時取消..哈哈..

真黑仔..後未我已經吾想去了..所以我話.."吾洗理我啦..你地玩開心d啦.."

但冇我佢地又攪到活動..真黑仔..黑到爆T^T..但冇所謂啦..d活動死蠢有去就得了..^^

因為下次見既時候就係2年後..係依兩年我要食肥自己..再操..哈..

但首先係跟番上d成績先..如果我真係讀吾到..我會去黎做野了..

唸好了..總之加油啦我..我會做到幾多得幾多..今日囉番d信出黎..

睇到好多以前好熟既人..到依家已然變左好似街外人咁..-3-"

唸番每個都有回憶係我個腦裡不斷游黎游去..嘻..好懷念..好想番細..

做番小學雞從頭升上黎..我珍惜吾到好多野..我只係留住左佢地既信..嘻..

黎緊依年..我又要同上年比較一下..亦都要參照上年..吾比自己犯錯了..

我既願望..希望5c班係一班快樂既班啦..5c多多指教..不過有豪哥係到..我有難了..

打架吾好搵我了..我要做吾交功課既乖乖仔算了..!!

我好珍惜上件同兩個人既遇見..多謝佢地..!!希望再有機會同佢地講野啦..!!!

(完)






訪客留言 (返回 yeung_hin 的日誌)


angelang_7 於 2012-09-04 04:08 PM 發表:
惡>< 我好善良+嘛~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelang_7 於 2012-09-03 07:42 PM 發表:
5D班D人好惡, 好驚。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..-3-"有咩咁驚..都係人一個..@@
Posted at 2012-09-03 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]