My Diary。。。
I wanted to begin again。。
yeung_hin
暱稱: Hin。S
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
回想。。。
我習憤了和冬菇的我。...
第二天的半日學。。。
新學期5C。。
暑假。。
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 934
今日人氣: 16
累積人氣: 8888
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 9 日  星期四   晴天


..傾計..嘻嘻.. 分類: 未分類

2010.09.09

陰..

番學..

好專心上課..

但..中文..生物..訓左..

之後放學..

嘻..第一次比小明請食野..XD

我..豆腐..And..小明去左食..XD

我同小明食..豆腐睇我地食..XD

跟住食完..我同小明一齊行..

豆腐番屋企..

我同小明行到中心..

佢叫我陪佢去到屋企樓下..T.T

我同佢一路行一路傾..

行到屋企樓下..小明話想傾計..XD

我就同佢坐係佢樓下傾..XD

傾左好多野呢..

6點幾..去啦..XD

就咁啦..XD閉閉..

Cm牙..XD






訪客留言 (返回 yeung_hin 的日誌)


angelang_7 於 2010-09-10 07:43 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hIuFunGxP 於 2010-09-09 10:17 PM 發表:
cm,岩岩電視做緊廣告=.=我先睇到您打左blog
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]