My Diary。。。
I wanted to begin again。。
yeung_hin
暱稱: Hin。S
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
回想。。。
我習憤了和冬菇的我。...
第二天的半日學。。。
新學期5C。。
暑假。。
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 934
今日人氣: 1
累積人氣: 8926
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 10 月 3 日  星期一   晴天


..冇主題.. 分類: 未分類

2011.10.03

晴..

好耐冇打Qooza啦..-3-"

我番左學1個月啦..=]同d同學仔都開始熟哂..仲知到好多不同ga kai 野..-3-"嘻嘻..

但我唯一覺得一樣吾好ga野..係我之前班fd裹比我感覺好散..同埋某d人做得愈黎愈假了..

吾好ga野吾好講咁多..xd李文傻個屎food鬼多左打黎啦..好開心...雖然就快同佢講到冇

咩話題再講..XDD..不過佢仲記得我同傻森係老死..=]嘻..吾知幾時先暑假呢..??嘻..其待..

哈..我信有幾個朋友係可以同我做到長久GA朋友..^冊^*..仲有我識到個好咸濕GA女仔FD..XD

佢坐我前面..個名要用高低音黎叫..XD好好笑..佢講野成日口不對心..-3-"不過佢都冇咩野GA..

同佢同佢D FD去過OP..都証明佢係一個女仔黎..XD...學校 D牙 SIR MISS都冇咩..班主任都好

好人..=]..比我個FEEL好虧GA就係中文..劉XX老師..佢吾似惡..但佢要扮惡..但佢講野..好好笑..!!

..都比我個感覺好好....不過係班裹有7個係我討厭既人..!!嘻..!!吾講啦..近排係咁啦..!!仲有番工..嗯嗯..冇啦..






訪客留言 (返回 yeung_hin 的日誌)


angelang_7 於 2011-10-09 09:17 AM 發表:
re:chun_414
我知F_ _ _ _ _ _ B_ _ _ _ _ _係咩:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chun_414 於 2011-10-08 08:53 AM 發表:
你叫我咩哇 @_@
冇話題係假既 我唔講就真
下次我講多D野啦
學校唔知仲有冇人記得我呢
你要傳開我個名啊XD
到暑假我要勁多人出泥玩!!|
諗返之後我地去練跑好正!@_@
唔知今次運動會點呢!?
但我好想返泥跑= =
我要扲返之前無左果個金!
諗起都火火地!!!
打下打下都咁多啦
冇野講= = 真係想殺左你= =
F_ _ _ _ _ _ B_ _ _ _ _ _
諗下係咩?? 諗左去邊啊
知道打出泥


有正野送比你啦!!

一個內地女人想叫前面D人讓條路佢行,所以佢沿途係咁話:kiss me,kiss me
但其實佢想講excuse me……excuse me……

要我打比你的話FB CM !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ForeverBeFriend..?
Posted at 2011-10-10 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hahaken999 於 2011-10-06 06:39 PM 發表:
wow
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelang_7 於 2011-10-04 08:02 PM 發表:
加油努力。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..!!
Posted at 2011-10-04 11:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leung0369 於 2011-10-03 09:43 PM 發表:
係咪劉翠芬呢@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙..!!
Posted at 2011-10-04 11:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]