2011.10.03
晴..
好耐冇打Qooza啦..-3-"
我番左學1個月啦..=]同d同學仔都開始熟哂..仲知到好多不同ga kai 野..-3-"嘻嘻..
但我唯一覺得一樣吾好ga野..係我之前班fd裹比我感覺好散..同埋某d人做得愈黎愈假了..
吾好ga野吾好講咁多..xd李文傻個屎food鬼多左打黎啦..好開心...雖然就快同佢講到冇
咩話題再講..XDD..不過佢仲記得我同傻森係老死..=]嘻..吾知幾時先暑假呢..??嘻..其待..
哈..我信有幾個朋友係可以同我做到長久GA朋友..^冊^*..仲有我識到個好咸濕GA女仔FD..XD
佢坐我前面..個名要用高低音黎叫..XD好好笑..佢講野成日口不對心..-3-"不過佢都冇咩野GA..
同佢同佢D FD去過OP..都証明佢係一個女仔黎..XD...學校 D牙 SIR MISS都冇咩..班主任都好
好人..=]..比我個FEEL好虧GA就係中文..劉XX老師..佢吾似惡..但佢要扮惡..但佢講野..好好笑..!!
..都比我個感覺好好....不過係班裹有7個係我討厭既人..!!嘻..!!吾講啦..近排係咁啦..!!仲有番工..嗯嗯..冇啦..
|