2012.02.12..
晴..^^
哈..我唸住日日都打番qooza啦..^^哈哈
其實我都吾知有咩打架..^^因為..我都冇咩特別事發生..
muuu...不過想日日記d野打..^^
大個睇番會開心d..^^哈
有時我都吾知點解會咁唸..^^
不過算啦..
今日..仲有1個半鐘..就過去啦..-3-"
咁快就星期一拉..030
今日打波..muuuuu..
吾可以話自己勁..孜吾可以話癈..-3-"
咁既係.........啊.......一般般啦..嗯..!!
但打完波..有個朋友炆牙..-3-"
希望佢冇野啦..-3-"
muuu..仲有...早抖啦..攰死左..-口-"
|