2012..07.19(星期四)
晴..
依一個月..對我黎講都有好大轉變牙..好似將我以前有既野..全都被人沒收隃一樣..
朋友..開心..時間..金錢..但我得來既就會係..努力..學習..認識..關懷..好似咩都整定..
朋友離開哂我身邊..留低的只有和我最好既朋友加知己同兩個吾知係咪討厭我既朋友..
好多時,,我都會問..係吾係我自己做得吾好..自己彿略左佢地吾知邊一個呢..?嘻嘻..
朋友遲早都會有離開既一刻..係睇在遲定早..但我真係吾係咁古到會咁快係我身上出現..
哈哈.都吾係吾係一件好事..究竟代表我成長左牙..定我退步左牙..我吾知..!!
取走我朋友算了..因為我係一個孤獨既人....但點解..我既開心..你都囉坎埋呢..
係依個月裡..我冇一次係真真正正係開心咁笑..想要開心..但卻開心吾到..原來好辛苦..
時間日日係屋企白白咁浪費..出街後用錢又多左..到依家..病左四次..所以吾開心既人成日病係真架..
但係同一時間..因為有我比依D事攪到我覺得好煩..所以我就開始從新番工..而且時間仲要比以前長..
為左盲目自己..同忘記吾開心..就係依個時侯..我想改變一個..有好多人都覺得佢好怪..
同時間..有朋友吾鐘意佢既人..所以我就要重新一次認識佢..我要比之前更清楚咁了解佢..
我係佢身上..我留意到吾鐘意佢既朋友..留意吾到既野..就係佢比我地任何一個人都更努力識應..
無論知道左朋友吾鐘意佢..但佢都試用佢既方式解決..雖然我係佢背後都失敗過好幾之..
亦都吾知佢眼袋咁腫係因喊完黎牙..定訓吾夠..但吾理啦..我希望佢可以快D開心就夠啦..
有時真係吾明佢講咩..佢幾時先吾洗我估佢講咩牙..我要醒D..!!
係學習方面..我都比之前更上心啦..身邊既人..我都關懷多左..對屋企人..都有變好既情況上升..哈哈
仲有..記得..7月27..同7月31係咩日子..-3-"
時間過得好快..7月中啦咁就..補課都補左大半..朋友吾見哂姐..但我都仲有思想..想唸咩就唸咩..
我仲有身體..想做咩就做咩..哈哈好攰牙..
原來我今日吾洗番工..!!
(完)
|