打風了由起身到現在..我只聽到沙沙的雨聲..還不時聽到滴水..滴滴滴滴..
家中又沒有人了..都吾知佢地去哂邊..但我吾會擔心佢地..哈哈..因為佢地比到我信任..
依幾日我都好攰好攰牙..每日打qooza既時候..總係會合著了..醒番再打..好似琴日果一篇咁..
我合著三次..哈哈..睇番自己d qooza總得吾好意思..哈哈..因為我打既野都愈黎愈悶..
全部都係"佢"..小矮人..朋友..真係冇咩新意..但想講既就係..係我既qooza裡面..
就等於係我既世界裡面..依個小小既世界..直到我停既一刻都會係跟住我轉..哈哈
但相比之下..真既世界..係吾會因我而轉..而是我因它而轉..所以我會將我既事好好收埋係我既藏寶角..
亦即係qooza裡面..嘻..同手機裡面..到左長大後睇番我覺得會好懷念之前既日子..
哈哈..滴滴滴滴..出面仲滴緊..突然唸起..朋友..知識都係我自己一點一點咁累積落黎..
但可能係我自己既杯子破裂了..我又重新重新放膽認識了..要重新認識笑的感覺..
朋友...我吾介意你地離我而去..只要開心就可以了吧..嘻..一下子虛無既寂寞又出黎搵我了..
但我原本就係個呁既男仔..但只要我係自己我就滿足了..哈哈..我就係一個咁易滿足既人..!!
(完)
|