2012.07.23(星期一)
雨
就黎十號風球啦..雨水加上風都不斷拍打我的台..嘻..風從窗邊的空隙吹入..
我屋企人全部都係姑媽屋企過夜了..得我同小魔怪..!!因為屋企冇人..而我平時..
用電腦既時候又吾用開燈..所以只開著廚房燈方便我行出行入..晚飯我也一個人食好了..
輕鬆咁打QOOZA啦..小魔怪因為吾知怕咩..死都跟住我腳邊..依家就叭左係我腳邊..
嘻..依家屋企黑過條街..令我記起細個因為吾想同人講野..而成日山埋房門..熄哂燈..
望住個窗..因為個窗出面有好多燈光..所以我先吾驚黑..哈哈..講我勇敢..?嘻..係大個左..
先咩都吾驚..鬼屋..?第一次玩既時候係小4..好盲得..我玩完出黎..雖然冇喊..但我玩緊果時係好驚..
但第二次..冇咩啦..所以野都會有第一次..先吾會咁驚..嘻..但有一樣野..對我黎講係好驚..依家仲驚緊..
就係同一個鐘意既人示愛..我既第一次..就係"佢"啦..哈哈..當時係腥信息同佢講架..突然間就同佢講..
我SD出去果一刻..我掉走左部電話..搵被包頭..係咁LOOKLOOK下..佢SD番比我之後..
好怕部手機牙...好怕佢比既回應..嘻..佢SD番黎內容吾講嚕..吾係好差..其實由頭到未..
我都吾係一個勇敢既人..我係一個細膽既人..我連小強都可以喊救命架啵.."佢"就知呢..
我見到死小強我都可以走到勁遠..-3-"咁我點解會勇敢..?因為我有我想保護既人..有我想關心照顧既人..
最重要..我想要被"佢"..小矮人..知己..朋友..全依賴我..想佢地開心..!!吾想佢地有煩惱..吾開心..!!
我好鐘意佢地..!!所以我先會..堅強勇敢起黎..!!但到依家..我做未有勇氣搵番"".因為吾知佢想吾想理我..-3-"
不過我覺得..我就黎會搵佢..!!加畈啦..!!
好大雨..
希望好洩既"佢"同好乖既小矮人..吾好周街走啦..!!我擔心"佢"多D..!!
(完)
|