My Diary。。。
I wanted to begin again。。
yeung_hin
暱稱: Hin。S
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回想。。。
我習憤了和冬菇的我。...
第二天的半日學。。。
新學期5C。。
暑假。。
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 934
今日人氣: 9
累積人氣: 8909
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 7 月 23 日  星期一   颱風


勇敢。。(回憶日記) 鬱悶 分類: 未分類

2012.07.23(星期一)

就黎十號風球啦..雨水加上風都不斷拍打我的台..嘻..風從窗邊的空隙吹入..

我屋企人全部都係姑媽屋企過夜了..得我同小魔怪..!!因為屋企冇人..而我平時..

用電腦既時候又吾用開燈..所以只開著廚房燈方便我行出行入..晚飯我也一個人食好了..

輕鬆咁打QOOZA啦..小魔怪因為吾知怕咩..死都跟住我腳邊..依家就叭左係我腳邊..

嘻..依家屋企黑過條街..令我記起細個因為吾想同人講野..而成日山埋房門..熄哂燈..

望住個窗..因為個窗出面有好多燈光..所以我先吾驚黑..哈哈..講我勇敢..?嘻..係大個左..

先咩都吾驚..鬼屋..?第一次玩既時候係小4..好盲得..我玩完出黎..雖然冇喊..但我玩緊果時係好驚..

但第二次..冇咩啦..所以野都會有第一次..先吾會咁驚..嘻..但有一樣野..對我黎講係好驚..依家仲驚緊..

就係同一個鐘意既人示愛..我既第一次..就係"佢"啦..哈哈..當時係腥信息同佢講架..突然間就同佢講..

我SD出去果一刻..我掉走左部電話..搵被包頭..係咁LOOKLOOK下..佢SD番比我之後..

好怕部手機牙...好怕佢比既回應..嘻..佢SD番黎內容吾講嚕..吾係好差..其實由頭到未..

我都吾係一個勇敢既人..我係一個細膽既人..我連小強都可以喊救命架啵.."佢"就知呢..

我見到死小強我都可以走到勁遠..-3-"咁我點解會勇敢..?因為我有我想保護既人..有我想關心照顧既人..

最重要..我想要被"佢"..小矮人..知己..朋友..全依賴我..想佢地開心..!!吾想佢地有煩惱..吾開心..!!

我好鐘意佢地..!!所以我先會..堅強勇敢起黎..!!但到依家..我做未有勇氣搵番"".因為吾知佢想吾想理我..-3-"

不過我覺得..我就黎會搵佢..!!加畈啦..!!

好大雨..

希望好洩既"佢"同好乖既小矮人..吾好周街走啦..!!我擔心"佢"多D..!!

(完)






訪客留言 (返回 yeung_hin 的日誌)


angelang_7 於 2012-07-25 11:47 AM 發表:
呢日我訓唔到:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

爽牙..!!
Posted at 2012-07-26 04:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]