My Diary。。。
I wanted to begin again。。
yeung_hin
暱稱: Hin。S
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
回想。。。
我習憤了和冬菇的我。...
第二天的半日學。。。
新學期5C。。
暑假。。
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 934
今日人氣: 20
累積人氣: 8892
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 7 月 24 日  星期二   陰天


人吾一定要開心。。(心情日誌) 分類: 未分類

2012.07.24(星期二)

有時人可能真係好化學..雖然口講人一定會走..但我估吾到..身邊會有朋友有腫瘤..

仲未知係良性定惡性....不過我會為佢祈禱....因為佢地係我其中既好朋友..

佢會令身邊既人開心快樂包括我在內..每次同佢出街..佢都會比到開心我..嘻..

所以我會好好珍惜佢..多謝佢比我既快樂..!!我會祝福你..朋友..!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

其實一路以黎..我都吾明自己點解吾敢同一個自己識既人開口講第一句野..!!

吾敢望佢..都吾知點解..我吾明自己係驚d咩野..亦都吾明..開句聲有幾難..-3-"

但我又吾覺因為我係被動形既關係..因為講野人人都識..而係我吾敢面對一個人..

我覺得我傷害左佢..令佢一下子變到心淡..我吾應該再搵佢..所以我先吾敢望果個人..

吾敢同佢講野..吾敢打破自己既隔膜..

但心想一層..點解會比自己覺得有種長期既孤獨感..真係好,吾明牙..佢係我重要既人..

但我又因為自己既理由..搵吾到佢..真係有d好笑..!!我究竟係點唸..我自己都吾知..

所以點會有人知我唸咩..哈哈..好笑..!!但我仍然會繼續鐘意佢地..!!

吾怕當中既痛苦..吾怕當中既煩憂..哈哈..這全都因為我想守護佢地..!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

到沛沛啦..哈哈..我睇左啦..你雖然明白左你鐘意既人..但你卻選擇左..會令自己有d辛苦既路..

雖然我知你吾會介意..因為果個係你愛既人..但你要明白..你可以等待但時間係會沖淡..

所以吾會有一定既吾會變..嘻..可能對你有d吾岩聽..但係為你好的..!!依d全都是同我差吾多既路..

但我會為你地而祈禱..!!因為我都吾想你吾開心..!!

給所有人一個祝福..!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

嘻...好舊但好有意思..!!

(完)






訪客留言 (返回 yeung_hin 的日誌)


angelang_7 於 2012-07-25 11:45 AM 發表:
有種愛叫放棄。除非,佢同我表白!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

如果放棄係對大家都好的話..那我唸都算是一種愛吧..!!
Posted at 2012-07-26 04:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]