2012.07.24(星期二)
雨
有時人可能真係好化學..雖然口講人一定會走..但我估吾到..身邊會有朋友有腫瘤..
仲未知係良性定惡性....不過我會為佢祈禱....因為佢地係我其中既好朋友..
佢會令身邊既人開心快樂包括我在內..每次同佢出街..佢都會比到開心我..嘻..
所以我會好好珍惜佢..多謝佢比我既快樂..!!我會祝福你..朋友..!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
其實一路以黎..我都吾明自己點解吾敢同一個自己識既人開口講第一句野..!!
吾敢望佢..都吾知點解..我吾明自己係驚d咩野..亦都吾明..開句聲有幾難..-3-"
但我又吾覺因為我係被動形既關係..因為講野人人都識..而係我吾敢面對一個人..
我覺得我傷害左佢..令佢一下子變到心淡..我吾應該再搵佢..所以我先吾敢望果個人..
吾敢同佢講野..吾敢打破自己既隔膜..
但心想一層..點解會比自己覺得有種長期既孤獨感..真係好,吾明牙..佢係我重要既人..
但我又因為自己既理由..搵吾到佢..真係有d好笑..!!我究竟係點唸..我自己都吾知..
所以點會有人知我唸咩..哈哈..好笑..!!但我仍然會繼續鐘意佢地..!!
吾怕當中既痛苦..吾怕當中既煩憂..哈哈..這全都因為我想守護佢地..!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
到沛沛啦..哈哈..我睇左啦..你雖然明白左你鐘意既人..但你卻選擇左..會令自己有d辛苦既路..
雖然我知你吾會介意..因為果個係你愛既人..但你要明白..你可以等待但時間係會沖淡..
所以吾會有一定既吾會變..嘻..可能對你有d吾岩聽..但係為你好的..!!依d全都是同我差吾多既路..
但我會為你地而祈禱..!!因為我都吾想你吾開心..!!
給所有人一個祝福..!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
嘻...好舊但好有意思..!!
(完)
|