My Diary。。。
I wanted to begin again。。
yeung_hin
暱稱: Hin。S
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
回想。。。
我習憤了和冬菇的我。...
第二天的半日學。。。
新學期5C。。
暑假。。
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 934
今日人氣: 22
累積人氣: 8894
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 7 月 26 日  星期四   雨天


突然想發洩一下。。(生活日記) 不安 分類: 未分類

2012.07.26(星期四)

雨下了不只三日了..依幾日我總是日日都要番工..好攰了個人..

琴日仲要洗冷氣果個格塵網..整到我同wai仔佢都炆炆地..

第一次wai仔整親..第二次我比舊野差d整到係條梯到跌左落黎..!!嘻..

總之如果冇體力既就做吾到了..個人真係一日比一日攰了..係有大隻到..

但睡眠不足..我會攰死..哈哈..今日原本我可能抖抖..但benny頭先同我講..

牙富今日番吾到黎..你頂佢..就cut左線..即係點牙..?又吾比我休息..唉..

有d灰..依家好想有人係我身邊加d力比我..嘻..好掛住之前有人關心..^^

但依家全都去哂我世界之外了..朋友根本吾會知我個人有幾攰..有幾吾想玩..

因為我想休息多過玩了..有咩好..我唸可以比我消除煩惱..減少亂唸..

防上洗錢囉..哈哈..一日到黑..做同樣既野..起身整野...番工..放工訓覺..

朋友佔到我既時間就係夜晚我放工既時候..今似琴晚咁..放工之後落左街..買飯食..

果時點半..死蠢佢地落左黎..陪我食完..係到陪我吹吹水..係吹水果時冇咩事..

仲有時間聽鬼古添吹到4點..番屋企..訓吾著啦..打qooza..但我都吾知自己打左d咩..

總之個腦就好似唸吾到野咁..唸到既就係.."佢"就快生日..小矮人講過一d令我在意既野..

同埋朋友有腫瘤既事..其他..完住唸吾起..哈哈其實你係吾係真係有必要令自己咁攰..

係咪真係可以靠番工黎忘記自己煩惱...咁我洗野果時唸果d又係d咩..哈哈..

自己有好多願望..全都做吾到出黎..只有以上我幾鐘意既許願網..許下願望..雖然..

知道一定實現吾到..所有野都要經過自己既一手一腳..一個言語..一個行動..黎一步一步..

實現自己既願望..哈哈..好似小矮人一樣..我每日我都sd過信息比佢..我吾知sd咩黎..

但我希望可以關心下佢..佢雖然冇應過我..但我唸佢都有睇到既..因為佢同過我講..吾覺..我好煩..

而且佢話有幾個字同我講..講到依家都冇講..勁在意..但吾緊要啦..因為佢同我講過..

「點只對你地吾收收埋埋一次」..証日佢開始信任我同埋肯同我講野了..^^

每一晚都係最夜番到屋企啦..根本冇食過住家飯依樣野啦..以前就多..以前仲會煮添..

依家..?咩都冇做了..-3-"哈哈..有得比我選..我會番學..所以我做埋暑假吾做了..!!依個暑假存存錢先啦..

等d人還埋錢比我先啦..^^有好多錢係伊莎同肥岐到..我成日借左錢比人都吾記得....-3-"哈哈..

下件買本簿寫低哂佢..!嘻嘻

好啦..(完)






訪客留言 (返回 yeung_hin 的日誌)


angelang_7 於 2012-07-26 01:45 PM 發表:
我都係打落雨:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..嘻..好灰牙個天..!!
Posted at 2012-07-26 02:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]