2012.07.27(星期五)
陰
7月27日。。.."佢"生日了...生日快樂....希望佢可以開開心心咁過生日啦..
雖然sms左佢..但佢回既就係簡簡單單..但冇所謂了..佢生日..佢開心就好了..
其實係佢身上我會感覺到..我對佢黎講..已經同街外人冇咩分別了...^^
雖然吾係一件開心事..但對佢黎講..算係一件好事..所以我吾介意牙..哈哈..
比起依樣..我更介意佢一路記住我..因為我令佢吾開心多過開心..所以我決定了..
我會將佢記低..繼續鐘意佢..但同時..我又係一個街邊人..嘻..我對佢黎講..
已經吾會再係會影響到佢心情既人了..所以我應該對佢沉默了..雖然吾搵佢..
我會有d寂寞..信息亦都吾會再響了..但這是可以令佢更好..!!哈哈哈..
總覺自己講得好好聽..但其實簡單D黎講..我已經比佢失去哂所有信心了..-3-"
對吾住..!!我再向佢講野..可能只會令佢同我..更加鑑介..所以我要是默默的鐘意"佢"
靜靜的看到佢笑..我就滿足了..我不要永我們可以怎樣還是如何..!!她快樂就夠了..!!
依篇是關於她的..!!
(完)
|