2012.07.27(星期五)
陰天。。
27號既第二篇了..^^過左成日啦到依家都係魏自己一個..哈哈
一訓醒左..屋企竟然一個人都冇..到依家搵到搵吾到佢地..嘻..
都吾係一件好事牙定壞事啦..不過唯一既好處就係可以過一個..
冇人騷擾既休息日..-3-"一個人既時間真係好多時會糊思亂想..
嘻..而且"佢"今日生日..我竟然亂唸野..哈哈..祝佢今晚過得開開心心..
不過小心d啦..^^不過佢出去咁多街..都冇危險..我唸可以吾洗咁擔心了吧..
就算依家擔心你..都吾會幫到佢啦..係佢有事果時..^^係咪..?
我同沛沛一樣..依家..依一段時間係會好享受一個人..但沛沛..
吾知你會吾會有一種好特別既寂寞陪伴你呢..我就會有了..^^
身邊一個人都冇..只係得死物同小魔怪既時間..身邊會想有人陪..
而你鍾意聽番中文歌..我唸係因為中文歌大部分既歌都係一d較吾開心既歌..
所以係你聽上去既時間你會好似身同感受咁..但點都好啦..你同我..吾開心都一定有個限度..
對我黎講..我每日起身淨大眼既時候我會係最開心...因為又係新既一日啦..
比我知道要同昨日吾好既我say bey bey..所以對我黎講..吾開心..一日就夠了..
吾知沛沛你呢..^^
好啦..講番今..我成日好不自覺咁係facebook亂咁禁人野黎睇..入得最多既就係小矮人..
同"佢"個facebook.."佢"個facebook隱藏左生日..所以我都冇留言比佢了..因為sms講了..
至於小矮人隱藏既野仲多..-3-"佢係神秘人..哈哈..不過我又再想同佢傾計了..佢幾時先應機呢..?
又要耐心等侯..可能要開學後先可以傾計了..-3-"不過吾緊要啦..我會等..-3-"
睇左套動漫..<<一起一起這里那里>>可能悶悶地..但我就睇到係咁笑..因為勁多笑點..哈哈..
今日過了..。。「施榕榕..生日快樂..」給她一個又一個的祝福..!!
好啦...(完)
|