2012.07.28(星期六)
晴
雨天已過啦..快樂要番黎啦..哈哈..mu..係牙..我係知道我身邊永遠都係灰多過彩..
係牙..我係知道我係一個同時鐘意兩個女仔既人..係牙..我係知道我吾應該咁做..
咁又點牙..我可以做既野..傻笑..扮傻仔..?自從同"佢"陌生左..我個人火爆左好多..
都吾知咩事..!.!但其實我都係想知我鐘意邊個多d..但我唸依家已經冇用了..因為
我真係吾敢再開口同"佢"講野啦..而且又吾同小矮人一班..認識吾到佢啦..哈..
我吾知啦..可能我真係吾係咁岩鐘意人..但吾緊要牙..我點都會繼續鐘意小矮人..
同"佢"但我真係吾知以咩身分黎面對佢地啦..街邊人..?同學..?鐘意佢地既人..?
哈..定係傻仔..?對我黎講..下年果班既人..個個身分都吾岩我..-3-"好難做牙..
冇朋友..傻森吾讀..牙lam又走埋..030"..我仲要幫傻森睇住琛怡..吾好比佢出事..
由其事..石頭魚同琛怡會火星撞地球..我更加要睇住..牙燕吾同班..我又要睇住..
又要幫傻森睇住佢條女..!!不過我希望小矮人係A班搵到佢信得過既人啦..!!
因為我都吾肯定佢信吾信得過我依個低b仔啦..哈哈..我用左半年黎識佢..
同佢出街吾出得多過3次..完全只係知道佢好表面..而我記得佢有本簿係寫低d朋友..
但吾知依有冇我份..^^但有冇都冇所謂啦..我當已經足夠啦..哈哈..仲有呢..
佢上次話果三個字..真係想知牙..!!不過我真係想知牙..嘻..話時話我吾會真係因為佢令我有讀書既動力..
而簡簡單單就鐘意佢..--3--"我一開始成日覺得佢好孤獨所以我係咁整估佢..
係咁玩佢..有時會令佢開心..有時令佢嬲..第一次見到佢比我整到笑..我就好想令佢繼續開心..
好想令佢身邊多朋友..但我好似做吾到咁..嘻..但佢身邊亦都漸漸多左好多朋友..
我都因佢而開心...但亦都希望佢可以長期有依班朋友陪佢啦..而我已經埋吾到佢地堆了..
因為一d個人原因..哈哈..所以只能係佢背後睇住佢..可能我鐘意佢..就係因為我想關心佢..^^
關心一個大個我既人..會吾會好怪呢..但我吾會介意..哈哈..!!
今日好開心牙..係死蠢屋企打邊爐..而我又通頂..傻了..!!嘻..哈哈..!!
祝就算依家吾鐘意我同鐘意我既人..可以得到好長期既開心..!!吾會好似我咁..灰到嘔..!!
哈哈..(完)
|