My Diary。。。
I wanted to begin again。。
yeung_hin
暱稱: Hin。S
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
回想。。。
我習憤了和冬菇的我。...
第二天的半日學。。。
新學期5C。。
暑假。。
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 934
今日人氣: 2
累積人氣: 8927
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 7 月 28 日  星期六   晴天


始終要接受現實。。(心情日記) 滿足 分類: 未分類

 2012.07.28(星期六)

雨天已過啦..快樂要番黎啦..哈哈..mu..係牙..我係知道我身邊永遠都係灰多過彩..

係牙..我係知道我係一個同時鐘意兩個女仔既人..係牙..我係知道我吾應該咁做..

咁又點牙..我可以做既野..傻笑..扮傻仔..?自從同"佢"陌生左..我個人火爆左好多..

都吾知咩事..!.!但其實我都係想知我鐘意邊個多d..但我唸依家已經冇用了..因為

我真係吾敢再開口同"佢"講野啦..而且又吾同小矮人一班..認識吾到佢啦..哈..

我吾知啦..可能我真係吾係咁岩鐘意人..但吾緊要牙..我點都會繼續鐘意小矮人..

同"佢"但我真係吾知以咩身分黎面對佢地啦..街邊人..?同學..?鐘意佢地既人..?

哈..定係傻仔..?對我黎講..下年果班既人..個個身分都吾岩我..-3-"好難做牙..

冇朋友..傻森吾讀..牙lam又走埋..030"..我仲要幫傻森睇住琛怡..吾好比佢出事..

由其事..石頭魚同琛怡會火星撞地球..我更加要睇住..牙燕吾同班..我又要睇住..

又要幫傻森睇住佢條女..!!不過我希望小矮人係A班搵到佢信得過既人啦..!!

因為我都吾肯定佢信吾信得過我依個低b仔啦..哈哈..我用左半年黎識佢..

同佢出街吾出得多過3次..完全只係知道佢好表面..而我記得佢有本簿係寫低d朋友..

但吾知依有冇我份..^^但有冇都冇所謂啦..我當已經足夠啦..哈哈..仲有呢..

佢上次話果三個字..真係想知牙..!!不過我真係想知牙..嘻..話時話我吾會真係因為佢令我有讀書既動力..

而簡簡單單就鐘意佢..--3--"我一開始成日覺得佢好孤獨所以我係咁整估佢..

係咁玩佢..有時會令佢開心..有時令佢嬲..第一次見到佢比我整到笑..我就好想令佢繼續開心..

好想令佢身邊多朋友..但我好似做吾到咁..嘻..但佢身邊亦都漸漸多左好多朋友..

我都因佢而開心...但亦都希望佢可以長期有依班朋友陪佢啦..而我已經埋吾到佢地堆了..

因為一d個人原因..哈哈..所以只能係佢背後睇住佢..可能我鐘意佢..就係因為我想關心佢..^^

關心一個大個我既人..會吾會好怪呢..但我吾會介意..哈哈..!!

今日好開心牙..係死蠢屋企打邊爐..而我又通頂..傻了..!!嘻..哈哈..!!

祝就算依家吾鐘意我同鐘意我既人..可以得到好長期既開心..!!吾會好似我咁..灰到嘔..!!

哈哈..(完)






訪客留言 (返回 yeung_hin 的日誌)


angelang_7 於 2012-07-31 08:16 AM 發表:
係:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelang_7 於 2012-07-29 12:01 PM 發表:
一個二個唔同班,我仲可以點開心呢x__x
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾同型姐..我地都係知己牙..係咪..?
Posted at 2012-07-29 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]