My Diary。。。
I wanted to begin again。。
yeung_hin
暱稱: Hin。S
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回想。。。
我習憤了和冬菇的我。...
第二天的半日學。。。
新學期5C。。
暑假。。
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 934
今日人氣: 26
累積人氣: 8898
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 7 月 29 日  星期日   晴天


體能。。(空想的記) 疲倦 分類: 未分類

2012.07.29(星期日)

吾知大家係做運動既時候..你會吾會想起你身一個人呢..?

依個人係吾係因為佢比你地覺得好重要..?

嘻..今日我去左同朋友跑步..但去到的時候只係各有各跑..

我跑牙跑..合埋眼一邊跑一邊唸野..因為我通完頂個人冇咩精神..

一開始唸緊..點解人愈長..就會愈孤單..所謂既朋友只係有朋友而做朋友..

當有一個更好既人..佢地就會忘記之前既朋友..?嘻..唯一只有愛鐘意你既人先吾會..

咁究竟係咪咁呢..真係想知有邊個係當我朋友..?吾知有冇人身邊有依種無論身邊..

有人講緊你是非..明知你對佢吾好..但都鐘意你既朋友呢..哈哈..

我覺得要好好珍惜依d人..我..?身邊好多比我鐘意既人..但我冇一個會鐘意我既朋友存在..-3-"

我覺得..知自就有幾個..哈哈..突然望到一個好矮既女仔..我就唸起小矮人啦..

但下年都吾知仲識吾識到佢啦..依家都冇再講野啦..得我講野比佢聽..

都吾知點好..佢走左..吾知我既讀書動糧仲係吾係到..-3-"係果刻..我好享往同佢坐埋一齊果時..

哈..我係果時唸..我了阵吾到佢..我都咁鐘意佢..其實會吾會係鐘意佢多d呢..-3-"

但我又吾肯定..佢講d野10句有8句都令我在意..但我總覺得..距離好遠..

但我只可以講..我鐘意小矮人..-3-"係果時唸到佢..但番到屋企..我點解冇唸"佢"d野..-3-"

係咪因為同佢太過陌生..?我依個人..連自己都吾明自己唸咩..

哈哈..但我記得小學牙sir同我地講過一句..「你地想點行就點行..只要你認為好就試試啦..

所以吾唸咁多了..行落去試試吧..!!

(完)






訪客留言 (返回 yeung_hin 的日誌)


mikewong520 於 2012-07-30 03:10 AM 發表:
係lo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-"
Posted at 2012-07-30 12:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chun 於 2012-07-30 03:10 AM 發表:
真心朋友幾個就夠啦^_^ >>>I am!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you..!!
Posted at 2012-07-30 12:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]