2012.07.29(星期日)
晴
吾知大家係做運動既時候..你會吾會想起你身一個人呢..?
依個人係吾係因為佢比你地覺得好重要..?
嘻..今日我去左同朋友跑步..但去到的時候只係各有各跑..
我跑牙跑..合埋眼一邊跑一邊唸野..因為我通完頂個人冇咩精神..
一開始唸緊..點解人愈長..就會愈孤單..所謂既朋友只係有朋友而做朋友..
當有一個更好既人..佢地就會忘記之前既朋友..?嘻..唯一只有愛鐘意你既人先吾會..
咁究竟係咪咁呢..真係想知有邊個係當我朋友..?吾知有冇人身邊有依種無論身邊..
有人講緊你是非..明知你對佢吾好..但都鐘意你既朋友呢..哈哈..
我覺得要好好珍惜依d人..我..?身邊好多比我鐘意既人..但我冇一個會鐘意我既朋友存在..-3-"
我覺得..知自就有幾個..哈哈..突然望到一個好矮既女仔..我就唸起小矮人啦..
但下年都吾知仲識吾識到佢啦..依家都冇再講野啦..得我講野比佢聽..
都吾知點好..佢走左..吾知我既讀書動糧仲係吾係到..-3-"係果刻..我好享往同佢坐埋一齊果時..
哈..我係果時唸..我了阵吾到佢..我都咁鐘意佢..其實會吾會係鐘意佢多d呢..-3-"
但我又吾肯定..佢講d野10句有8句都令我在意..但我總覺得..距離好遠..
但我只可以講..我鐘意小矮人..-3-"係果時唸到佢..但番到屋企..我點解冇唸"佢"d野..-3-"
係咪因為同佢太過陌生..?我依個人..連自己都吾明自己唸咩..
哈哈..但我記得小學牙sir同我地講過一句..「你地想點行就點行..只要你認為好就試試啦..」
所以吾唸咁多了..行落去試試吧..!!
(完)
|