今日我同詩詩約左去元朗拜神(其實哩次拜神都係尋晚先約定,本身我同詩詩都想去黃大仙架,但無奈我地倆個女仔都唔識去呀!so唯有下次先)...去到元朗後,本身我想介紹詩詩去果間餐廳食,因為果d野都幾好食下,點知去到我同詩詩既咀都變成[0]形..噢..又會咁岩休息既..詩詩真慘!=.=居然無哩個福份去食呀!我都幫唔到她啦~_~結果變左去椰林閣食野..因為有好多食鋪關門>.<無咩好選擇...食飽後,我同詩詩準備出發到大樹下天后廟,果度唔係好多人,我仲諗住今日年初二會多人d..咁都好d,唔哂同人迫呀!之後我跟住詩詩到處插香,我地倆個考生女好似阿婆咁去拜神..哈哈!哈哈!不過d香搞到我雙手都染左紅色,真係夠哂[紅當當].插完香就同詩詩洗手呀!詩詩就好似阿媽咁,幫我整走紅色既印..哈哈哈!!我地仲求左 籤,我求三樣野:學業,自身,前途,而詩詩就求前途..結果出左來就唔講啦!不過果位居士都講得幾準下!但我唔會完全信哂既,我只會當參考下。拜完神就返去元朗千色店行街,一路行既時候,詩詩係咁整我..我極無奈咁睇住她玩=.=周圍既人都望實我地倆個傻婆呀!哈哈哈哈!^0^跟住我地去左屯門市中心行啦..順便食埋晚餐呀!詩詩仲親手喂我食mum..mun..mun..哈哈~~我地倆個好白痴呀!!哈哈~~詩詩趕住返去睇<<覆雨翻雲>>...我地約定下次去黃大仙,長洲(我地諗住去果度自殺..哈哈哈哈哈)澳門..哩d都係等會考完再算....

|