今日同琴日都好努力咁溫書.......
琴日我好乖呀...好早起身去補習........
番學校呀...............miss chan好的意!!!
放左學..去左eating
番到home....好無聊
打左俾塋去溫書...去左佢home.....
溫左好多.......好yeah.....不過宗教未溫...吓!!!
今日都係咁......成12點先起身...[好失敗呀!!!]
我又要努力lo............88
今日都幾熱...同一班fd去溜冰
去左maga box...
今日都係20蚊炸..〔開心〕
我地2點去到溜到6點...好累呀
今次係我同咁多人一齊去溜冰呀..happy
去左之後..要好快咁去補習..
〔仲咩今日唔係公眾假期喎〕..=@=
好開心做曬dtest correction 呀!!!