好早呀...9點就起左身啦..緊住食[種]呀..
搭車番..同小丸子...緊住係課室等miss羅..
補緊個陣勁唔專心...傾緊戒指點解要戴係無名指..
緊住放啦..去左吉島食..雪芳..羅賽..kitty..一平..陳潤淇..
食完...走個陣見到4眼龜個老媽...哈...狂俾我鬧佢呀..抵死..
行左一個圈就走lu..因為好累同好熱唷..
雪芳..remember我地既約定呀..
緊住換3啦...搭車去三聖..兩個站...=3=
搵爐..好小人呢...坐坐坐..坐到佢地黎..
緊住搞個爐...燒野...食到飽飽地.就走去沙灘玩...
開頭跑一段路的..但它令我的腳好痛..
THEN去左搵個度的小妹妹玩...拎左佢地D模玩..
緊住同LO屎玩..整喊左佢..
番上去..飲左杯啤酒..好苦呀..頂唔順..加雪碧..
緊住燒埋D野...執野走..頂..又出多十蚊..冇左好多$$呀..>3<
緊住去左沙灘坐...講左好多野...
講羅XX啦..何美寶啦..
講大家鍾意過既人囉...其實我有一個冇講...因為...哈哈..
講左好多小事啦..
4仔..當我講完你哄我的事後...很想和你說聲謝謝唷..
傾到12點..走人LU..搭車..繼續傾...
今晚對於我黎講..好難忘呀...好想同你傾更多..更多呀..
番到HOME..食糖水..舊番薯酸既...變壞左..冇食...
NOW..等緊沖涼唷...緊住打機掛..唔想禁早訓..會肥嫁..
0130***
|