今日訓到點幾呀...痴線.. 緊住食野...食完..溫左一個鐘書.. 但係溫左勁小野.. 緊住換3出去啦..去左市中心... 行左陣..好憎阿媽呀.. 叫人買3..睇岩左又話唔好啵... 又唔俾人買..又話人唔睇啵...佢講哂.. 鳴...好想買3呀...唉.. 緊住去左食kfc..飽死...算.. 緊住去左佰佳掃貨..買定17號d野.. 拎番home..重死呀.. 番黎..食壽司..超鍾意呀...好味.. 緊住睇花花...打機..chat... 聽日番唔番好呢...點算呀... 1154**
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 187 | »
朋友