終於去完個camp番黎啦..好累呀..呼...**
17號...十二點到訓醒..玩電腦..玩到3點..
執埋野就出門口lu..d野好重呀..死得..
緊住去到東涌..買埋野走人..搭的士入去..
六十蚊咋..好抵..緊住執野...
夜晚bbq呀..好多野食...飽死..燒到十點幾..
緊住沖涼..玩game..冇得開木台..悶到死..
係房度影相..笑死...
緊住訓lu..訓唔到呀...
18號...
朝早6點幾起左身啦..但係5點幾先訓啵..
緊住刷牙洗面...等到7點幾度就落去食早餐..
緊住打左陣麻雀...輸左成廿蚊呀..計五毫子番呀..
輸死..緊住出去啦..搭車去大佛個度呀..行下..
見到陳黃啵好lucky呀...緊住食左豆腐花..
行上去個大佛度..有d頭暈..唔夠訓..
緊住走人..搭車去觀音寺..有要行山..頭都暈..
去到等食x..都既好味嫁...緊住去睇觀音個坐野..
又要行上去..呼..好辛苦呀...
原來我好細個陣...同觀音上左契嫁...
觀音係我契媽呀..哈哈..
緊住搭的士番去...訓左覺..好d lu..
緊住幫手煮野..整親隻手呀..痛痛呀...
食野lu..媽媽生日呀..生日快樂..
緊住玩game..影相..人地打完到我地打麻雀..
唉..又係我輸呀...真係慘..
緊住訓覺lu..
19號...
訓左9點幾..俾人嘈醒...
去食早餐..緊住去沙灘玩...濕鬼哂..番去沖涼..
緊住執野走人..d3濕哂..好重呀...
搭車去東涌...飲荼..好味呀d野..
緊住搭車番去...上車充山3訓左lu..哈..
緊住番到home執完野就訓lu...
起物食飯..睇埋電視..又訓lu...
聽日佢地去澳門呀..勁想去呀..
但係諗到未溫過書就唔去呀..唉..
成日得番我自己一個咋..唔知點咁..
|