Oh!!好耐冇打日記lu.真係懶呀..
今日訓到十二點起左身了...then..
食左杯我琴晚整的芒果布甸..
但比如期中有d差..不過好好味..好多芒果..
緊住換3出去lu..去左美心訂蛋糕..
4月18媽媽生日...
緊住周圍行..諗下買咩俾媽媽..
但最終冇買..去左置樂..買左兩件3..
勁開心呀..多謝爸爸的$$唷..but佢唔知嫁..
殊..唔好話佢知呀..
緊住番左home...玩左陣..訓覺lu..
但訓唔到..起身..上網..睇人日記..
緊住睇電視..唉...好懶呀...
夜晚..我煮食送呀..好味..上網打麻雀..
緊住睇電視..好憎d時間呀..睇到一邊睇唔到一邊..
緊住沖涼...打埋日記..玩多陣先訓...
4月17號就入camp啦..都19號先番..
係個度同媽媽慶祝生日..
1145**
|