YOYO...今天的心情不錯唷.. 朝早起床就落左街飲茶.. THEN等MISS莉莉上我HM.. 她2點幾到...溫到3點左右... 謝謝你的教導唷.. 發覺真係咩都唔記得哂啦..加油先.. 緊住同人CHAT..食左小小野.. 睇TV..訓左陣就起身做野LU.. 洗米..煮飯..好味道...緊住睇TV.. 諗住溫書..BUT電視太吸引了... 算吧...敷了個MASK..舒服.. CHAT左陣..沖個涼先..BEBE..
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 187 | »
朋友