琴晚溫到點幾冇溫啦...好眼訓..緊住聽bananaclub..
聽完訓唔到呀..差d...好在姐..
今朝六點半起身啦..緊住去左m記食早餐...
食完去搵carmen..不好意思呀..早左添..
明天不會了..上去個陣見到珊珊個d...
行上5樓..痴嫁..辛苦..開門..見到個佛..正..
有佢陪我考..冇禁驚..哈哈..
緊住考商業卷一啦..
識左1,4題呀...因為03年past paper溫左咋..
問d野勁似呀..仲有第二題呀...唉..超唔開心呀..因為尼題..
因為第3題好似識答多d呀..但係得番幾個字..改唔到啦..
唉..算啦..過去了..緊住卷2..早左幾個字就做哂..訓左陣..
緊住夠鐘..走人..去搭車..去到卓爾居撞到小丸子..一平呀..
then我carmen.豬..去左食威威...好味..
but一番到home即刻肚痛呀...勁辛苦..緊住去左訓u..
起身..玩左成個鐘電腦...打日記...溫書lu..好多野溫..
邊個中文係陳黃考呀..話我知啦...
---------------------------------------------------------------
始終都冇溫書...check左答案..mc岩23題呀..
去左煮送..阿媽番食左dd m記..
緊住煮埋送..食飯...本心情好好架..但係俾人蝦...
發左個脾氣...喊左出黎..但係我都唔知點解喊..
唉..都唔知係咪e排會考有壓力..搞到情緒好波動咁...
好唔開心呀..依家...
|