一起身喉嚨仲痛左呀..緊住換3落去酒樓.. 冇咩胃口食野呀...because好痛呀.. 食完搭車去濕地公園...好多大鄉里呀.. 去到狂係度行..勁影相...好多野睇... 出左去公園個度...行..好熱呀... 條浮橋真係好好玩呀..but阿媽唔俾人玩.. 行到成4點幾..走人..搭車...番屋企.. 去左買包番屋企...緊住傾電話...佢地打牌... 6點幾度..去接表妹..緊住上酒樓...打邊爐.. 一路打一路同表妹溫書..好勁呀佢... 之後...走人等佢地搭車..緊住番hm lu.. 勁辛苦呀..喉嚨..即刻變左聲...沖完涼.. 食左粒藥訓覺lu...
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 187 | »
朋友