琴晚成晚都訓唔到呀..諗左勁多野呀.. 朝頭早先訓到...緊住成十點起左身... 沖左個涼...十一點幾度啦..個間野打俾我呀.. but想聽個就cut左線啦..唉... 緊住兩點..去左市中心行..行左好耐呀... 真係好bad呀..超難買3呀.. 買左件3番hm lu..緊住研究我...無奈.. 超唔鍾意自己呀... 快d打過黎啦..help...我要番工呀..
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 187 | »
朋友